Auchan a finalizat rebrandingul celor 20 de magazine Real, investitie de 40 mil. euro. Retailerul a devenit a doua retea de comert din Romania, dupa Kaufland, si unul dintre primii cinci angajatori
Auchan Romania incheie in aceasta saptamana procesul de rebranding al celor 20 de magazine Real cumparate de la grupul german Metro, odata cu inaugurarea de sambata, 12 aprilie, a hipermarketului din AFI Cotroceni.
Retailerul a inceput remodelarea magazinelor real in octombrie anul trecut, cu un program de trei deschideri pe luna si un buget de 40 milioane euro.
Tranzactia Auchan-Real a fost finalizata pe 12 septembrie 2013, ca urmare a acordului semnat in 30 noiembrie 2012 intre grupul Auchan si Metro Group si a validarii primite din partea Consiliului Concurentei, la sfarsitul lunii iulie.
Auchan Romania, in noua sa dimensiune, are 31 de magazine deschise si alte doua in constructie, o suprafata neta de vanzare de 252.000 metri patrati, peste 10.000 de angajati, 3 platforme logistice, 70 milioane de clienti anual si o cifra de afaceri comuna de peste 4,5 miliarde de lei, fara taxe.
Compania devine astfel unul dintre cei mai mari cinci angajatori privati din Romania si a doua retea de comert ca suprafata totala de vanzare la nivel national, dupa Kaufland.
In prezent, Auchan gestioneaza la nivel mondial 834 hipermarketuri integrate si 362 de centre comerciale si a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 62,1 miliarde euro.
Pe acelasi subiect: