Topul lanturilor de hipermarketuri din Romania. Dupa tranzactia anului, Auchan urca pe 2 in clasament
Auchan. Sursa foto: Mediafax
Auchan va deveni la finalul transformarii celor 20 de hipermarketuri real, preluate de la Metro, a doua cea mai importanta retea de hipermarketuri din Romania, dupa Kaufland si inaintea Carrefour, estimeaza GfK.
Potrivit firmei de cercetare, cei mai puternici retaileri din Romania erau in prima jumatate a acestui an Kaufland, Carrefour si Lidl, top identic cu cel din 2012.
"Pana in septembrie 2014, ne asteptam la o schimbare a topului ca urmare a preluarii magazinelor Real de catre Grupul Metro si remodelarea acestora sub marca Auchan. Estimam ca la finalizarea acestui proces Auchan va fi al doilea cel mai important lant de hipermarketuri din Romania", a declarat Raluca Raschip, consumer goods & retail director al GfK Romania.
Potrivit sursei citate, din rezultatele cumulate ale Auchan si Real, obtinute in prima jumatate a anului 2013, acestia acopera 7% din valoarea totala a bunurilor de larg consum consumate in interiorul casei si putin mai mult de un sfert din totalul cheltuielilor in hipermarket, avand o baza de cumparatori de aproximativ 40% din gospodariile din Romania.
Retailului modern l-a depasit pentru prima data in acest an pe cel traditonal, ajungand la 53% din valoarea totala a produselor de larg consum, iar hipermarketul este canalul cu cea mai mare crestere, cu 3 puncte procentuale fata de anul anterior, atingand o cota de 28%.
"Observam un fenomen accentuat de duplicare a cumparatorilor - 9 din 10 romani isi fac cumparaturile atat din comertul modern, cat si din cel traditional", a aratat Raluca Raschip.
Activitatile retailerilor s-au intensificat in ultima perioada atat din punct de vedere al numarului de magazine deschise, cat si in privinta activitatilor de loializare – leafleturi, publicitate, concursuri in magazine sau alte activitati promotionale, noteaza GfK.
In acest an, marile retele au deschis 270 de magazine, majoritatea de proximitate si supermarketuri, si s-au extins pe online. Valoarea pietei de retail se situa anul trecut la 17,2 miliarde euro.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent


Ultimul Vermeer />
RSS