"Anul 2013 a fost unul al provocarilor pentru noi. La inceputul anului trecut ne-am mutat sediul intr-un spatiu de peste 500 metri patrati, care ne permite accesul la toate facilitatile de care avem nevoie pentru a ne desfasura activitatea optim. Aici avem birourile, camera frigorifica, depozitul si un atelier cu peste 6 posturi de lucru permanente pentru floristi, iar spatiul ne permite inclusiv crearea de noi pozitii si posturi de munca", a declarat intr-un comunicat remis Incont.ro Marius Dosinescu, CEO si fondator FlorideLux.ro

Tot anul trecut, compania a deschis prima florarie din reteaua FlorideLux in Brasov si a semnat contractul pentru spatiul florariei din Cluj, care urmeaza sa fie deschisa in curand.

Un motor de crestere important a fost si campania publicitara realizata de operatorul telecom Vodafone, in care floraria FlorideLux si reprezentantul sau, Marius Dosinescu, au fost actorii principali.

"Campania Vodafone de anul trecut, care a prezentat povestea si oamenii din spatele succesului FlorideLux, a fost principalul catalizator al cifrei de afaceri, generand o crestere imediata de peste 30%, fata de cea naturala estimata initial", a aratat Dosinescu.

Pentru acest an, FlorideLux isi propune sa obtina o cifra de afaceri de pana la 1,2 milioane de euro, obiectiv conditionat de puterea de cumparare a consumatorilor si de extinderea in sistem de franciza a florariilor.

CEO: "Depindem de puterea de cumparare a romanilor"

"Anul acesta depindem foarte mult de puterea de cumparare a romanilor. Astfel, intr-un scenariu pesimist vorbim de afaceri de 900.000 euro, iar in varianta cea mai optimista, asteptam afaceri de 1,2 milioane euro, care includ si veniturile generate de extinderea retelei de florarii FlorideLux", a precizat Dosinescu.

In prezent, floraria FlorideLux din Brasov genereaza circa 2% din business-ul grupului, insa in viitor, odata cu extinderea retelei de florarii la nivel national, aceastea urmeaza sa genereze peste 50% din cifra totala de afaceri.

Potrivit lui Dosinescu, compania are deja contracte semnate si spatii in curs de amenajare in Cluj, Arad si Pitesti, si se afla in negocieri avansate pentru extinderea retelei in alte peste 10 orase din tara, printre care Ploiesti, Iasi, Timisoara si Oradea.

In ceea ce priveste vanzarile din perioada 1 si 8 Martie, FlorideLux estimeaza ca vor fi cu pana la 30% mai mici fata de perioada similara a lui 2013, avand in vedere ca vor fi sambata, zi in care vor lipsi comenzile corporate. Circa 80% din totalul vanzarilor de Martisor sunt generate de comenzile corporate, restul de 20% fiind comenzi private.