"Lansam in India a doua etapa a proiectului. Spre deosebire de Bangladesh, acolo este posibila o productie masiva", a declarat Herbert Hainer, presedintele Consiliului de administratie al Adidas, intr-un interviu acordat publicatiei Die Welt.

"Pantofii vor fi comercializati in regiunile rurale indiene. Dorim ca proiectul sa se autofinanteze", a explicat Hainer, fara a preciza cand va fi lansat produsul si in ce provincii.

In anul 2010, compania bavareza, care inregistreaza un profit constant in pofida contextului economic global, anunta lansarea unei perechi de pantofi sport la pretul de un dolar in Bangladesh. "Din nefericire, acest lucru nu s-a intamplat cum ne-am fi dorit", a precizat Herbert Hainer. "Am comercializat 5.000 de perechi in cadrul unui test de vanzare, dar am avut doar pierderi. Costurile de fabricare erau de trei dolari de pereche", a explicat el.

"In plus, trebuia sa platim 3,5 dolari la fiecare pereche pentru drepturi de import. Guvernul din Bangladesh ne-a pus mai multe piedici decat am fi dorit", a incheiat presedintele Adidas.

Avand o rata de crestere economica estimata la aproape noua la suta pentru anul 2011, India are o clasa de mijloc in plina ascensiune, atragand investitiile unor companii din intreaga lume datorita perspectivei de consum pe care o prezinta.

sursa foto: www.denimdigest.com