Echipele din noul centru vor deservi atat clientii persoane fizice, cat si companii, iar procesul de recrutare va incepe in luna martie 2017.

”Pentru formarea echipei, Vodafone Romania va recruta persoane cu foarte bune abilitati de comunicare si de utilizare a calculatorului, precum si cu capacitate de invatare rapida”, se arata in comunicat.

Cei care vor deveni angajati vor avea acces la programe de training si de dezvoltare a competentelor, potrivit reprezentantilor companiei.

Vodafone Romania opereaza centre de relatii cu clientii in Bucuresti, Brasov si Craiova, la care se alatura centre regionale de dimensiune mai mica in Iasi si Bacau.

Vodafone Romania aniverseaza in acest an 20 de ani de prezenta pe piata din Romania.

Brandul britanic este prezent pe piata romaneasca din anul 2005, cand a achizitionat Connex, care si-a lansat serviciile in 1997. Veniturile din servicii de comunicatii ale companiei au atins 178,7 milioane euro in al treilea trimestru al anului fiscal 2016-2017, incheiat la 31 decembrie 2016, in crestere cu 2,8% fata de perioada similara a anului precedent. Principalii competitori ai companiei, pe piata romaneasca, sunt Orange, Telekom si Digi Mobil.