Printre primele proprietati tranzactionate se numara o cladire din New York, pe care Sony a obtinut suma de 1,1 miliarde de dolari. Compania a mai vandut recent si alte terenuri si constructii, iar urmatoarea pe lista pare a fi o cladire de birouri de 25 de etaje, din Tokyo.

Faptul ca inca mai are bunuri pe care le poate vinde este ceea ce mentine Sony pe linia de plutire, spun analistii niponi citati de Bloomberg.  

Sony a inregistrat o pierdere de 115 milioane de dolari in ultimele trei luni ale anului trecut, marcand opt trimestre consecutive de rezultate negative pe fondul scaderii cererii pentru televizoare, in paralel cu ascensiunea Apple si Samsung in zona tabletelor si smartphone-urilor.  In perioada corespunzatoare a anului trecut, Sony a consemnat o pierdere de 1,6 miliarde de dolari, potrivit raportului prezentat joi de cel mai mare exportator japonez de electronice.  Analistii anticipau trecerea companiei pe profit in ultimul trimestru din 2012. 

Sony estimeaza un profit de aproximativ 200 milioane de dolari pentru acest an, primul rezultat pozitiv din ultimii cinci ani. 

Deprecierea yenului, care a ajutat rivalii Panasonic si Sharp, nu a fost suficienta pentru a aduce Sony pe profit.  Panasonic a inregistrat in ultimele trei luni ale anului trecut un profit net de aproximativ 650 milioane de dolari, spre surprinderea analistilor, care anticipau o noua pierdere. Totodata, Sharp a raportat primul profit operational din ultimele 5 trimestre.  Yenul a intrat pe un trend descendent de la sfarsitul lunii septembrie, cand premierul Sinzo Abe a anuntat o politica monetara agresiva impotriva deflatiei si aprecierii yenului. 

Sony incearca sa se redreseze prin tranzitia catre smartphone-uri, tablete, imagistica digitala si jocuri video. Sub conducerea presedintelui Kazuo Hirai, compania a concediat 10.000 de angajati si s-a angajat sa aduca divizia producatoare de televizoare pe profit in urmatorul an fiscal, dupa noua ani consecutivi de pierderi. 

Sony mizeaza pe produse noi pentru a ramane un nume relevant in competitia de pe piata electronicelor de consum. In ianuarie, la Consumer Electronics Show din Las Vegas, compania a lansat noi modele de televizoare, smartphone-uri performante cu un design atractiv, inclusiv un model rezistent sup apa, si o camera digitala mai puternica.  Pentru a-si sustine televizoarele cu noul standard Ultra-HD, compania a anuntat ca Sony Pictures va pune la dispozitia clientilor continut video la noua rezolutie.  Sony a anuntat pentru 20 februarie un eveniment unde analistii cred ca va fi lansata cea de-a patra generatie a consolei pentru jocuri video PlayStation 4.