Samsung cere scuze clientilor pentru defectiuni ale smartphone-urile Galaxy S si Note
Samsung a prezentat scuze clientilor din China pentru numarul mare de smarthpone-uri Galaxy S si Note care functioneaza necorespunzator din cauza cipurilor defecte. Grupul sud-coreean a fost criticat la televiziunea publica din aceasta tara , relateaza Bloomberg.
Cel mai mare producator de telefoane mobile la nivel mondial a anuntat ca va oferi servicii gratuite de intretinere a aparatelor, in conformitate cu legislatia chineza, pentru sapte modele mentionate in emisiunea de televiziune "Economic Half-Hour" de la televiziunea publica, CCTV.
Totodata, garantia pentru telefoanele fabricate inainte de 30 noiembrie 2012 va fi prelungita cu un an.
Potrivit emisiunii TV, telefoanele Galaxy S si Note se blocheaza si de 30 de ori pe zi din cauza cipurilor.
Samsung a intrat astfel in randul altor companii mari, respectiv Apple, Danone, Volkswagen si Starbucks, care au fost acuzate de presa chineza ca nu isi trateaza clientii asa cum ar trebui.
China a reprezentat anul trecut 14% din vanzarile Samsung, fata de 29% in cazul Americilor si 25% in cazul Europei, potrivit datelor Bloomberg.
In trimestrul II, Samsung a detinut o cota de piata mai mare in China decat cei mai mari producatori locali, Lenovo, Coolpad, detinut de China Wireless Technologies, ZTE, Huawei Technologies si Xiaomi.