Cresterea exploziva a publicitatii pe telefoanele mobile si tablete o va duce pe cea de pe Internet in fata televiziunii. Cum vor arata cifrele pana in 2017
Cresterea exploziva a publicitatii pe telefoanele mobile si tablete va ajuta publicitatea pe Internet sa treaca in fata televiziunii, devenind in 2017 principalul mijloc pentru cheltuielile globale pentru publicitate, arata un studiu Zenith Optimedia, transmite Reuters.
Intre 2014 si 2017, ponderea ocupata de publicitatea pe dispozitive mobile, via smartphone-uri, iPad-uri si alte tablete, in totalul cheltuielilor globale cu publicitatea, se va dubla pana la 12,9%.
In plus, cea de pe dispozitivele mobile va fi responsabila de 70% din cresterea totala a cheltuielilor cu publicitate in aceeasi perioada.
"Internetul devine rapid mijlocul dominant pentru advertising si pe baza tendintelor actuale va devansa televiziune pana la finele acestui deceniu", a declarat directorul Zenith Optimedia, Steve King.
"Cantitatea de timp pe care oamenii o petrec vizionand fisiere video online pe laptouri, tablete si smartphone-uri este in crestere rapida, iar firmele de publicitate isi redirectioneaza rapid bugetele spre online pentru a-i urma" a adaugat Steve King.
Pana in 2017, publicitatea pe Internet o va devansa pe cea pe televizor in cazul a 12 piete importante, printre care China, Germania, Finlanda, Irlanda si Noua Zeelanda, in conditiile in care este deja cel mai mare canal pentru advertising in Australia, Canada, Danemarca, Olanda, Suedia si Marea Britanie.
Cheltuielile globale pentru publicitate vor creste cu 4,2% in acest an, pana la 531 de miliarde de dolari, mai putin cu 0,2% decat estimarile din martie. Zenith Optimedia a precizat ca revizuirea in jos a venit dupa ce firmele de publicitate din America Latina au de suferit in urma pretului scazut al petrolului si al altor materii prime precum si de incetinirea economiei braziliene.
In schimb, au fost revizuite in sus estimarile privind cresterea din acest an a cheltuielilor cu publicitatea in zona euro, pana la 2% de la 1,6% cat prognoza anterior, adaugand insa ca nu toate pietele si-au revenit.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent



RSS