Concurenta pentru Samsung si Apple. Microsoft a lansat primul sau ceas inteligent
Microsoft. Foto: AFP/Mediafax
Microsoft, cel mai mare producator de software la nivel mondial, a lansat Microsoft Band, primul sau smartwatch, marcand astfel intrarea pe piata dispozitivelor purtabile, pe care va concura alaturi de Samsung si Apple, relateaza portalul cnet.com, citat de Mediafax.
Microsoft Band este disponibil la pretul de 199 de dolari in magazinele Microsoft din Statele Unite, incepand de joi.
Principalul avantaj al smartwatch-ului Microsoft in competitia cu alte dispozitive purtabile de pe piata este bateria proiectata sa dureze 48 de ore. De asemenea, un plus il reprezinta faptul ca Microsoft Band este compatibil cu toate sistemele de operare disponibile pe piata, nu doar cu Windows.
Ceasul inteligent monitorizeaza activitatea organismului inclusiv in timpul somnului si primeste notificari de la smartphone-ul la care este conectat. Cei zece senzori cu care este prevazut smartwatch-ul noteaza permanent diversi indici, cum ar fi ritmul cardiac, numarul de calorii arse, calitatea somnului sau expunerea la soare.
Microsoft a lansat, de asemenea, si aplicatia Microsoft Health, care prezinta un serviciu cloud ce permite utilizatorilor sa stocheze si sa combine datele despre sanatate inregistrate de dispozitivul purtabil.
Samsung a lansat primul sau smartwatch, Galaxy Gear, in septembrie 2013, iar in luna august a acestui an a prezentat un nou model de ceas inteligent, Gear S.
De asemenea, Apple a lansat, la inceputul lunii septembrie, dispozitivul Apple Watch, care insa nu va putea fi cumparat pana la inceputul anului 2015. Pretul de pornire va fi de 349 de dolari.
De la preluarea conducerii companiei de catre Satya Nadella in acest an, Microsoft s-a orientat spre crearea unor produse compatibile cu toate sistemele de operare existente pe piata, nu doar cu Windows, asa cum s-a intamplat sub conducerea predecesorului sau, Steve Ballmer. Schimbarea de strategie s-a impus in urma modificarii structurii pietei, in conditiile in care smartphone-urile Windows au o cota de piata de doar 2,5% la nivel mondial, potrivit companiei de cercetare de piata IDC.
Mai multe despre:
#Microsoft#smartwatch
Pe acelasi subiect: