Mutarea precede aproape o decada in care Angela Arhendts, Christopher Bailey si echipa executiva au transformat Burberry intr-un brand digital de lux.  Bailey s-a alaturat echipei in 2001.

Pentru a asigura o tranzitie lina, Christopher Bailey si Angela Ahrendts vor continua sa lucreze impreuna, in urmatoarele luni. 

"Sunt profund miscat si emotionat de cerinta companiei de a ocupa pozitia de CEO, fapt care inseamna enorm pentru mine. Totodata, ma simt privilegiat sa imi mentin pozitia de Chief Creative Officer al Burberry, intrucat sunt de parere ca inovatia si creativitatea au stat la baza succesului nostru in ultimii zece ani, iar aceasta tendinta va creste in viitorul apropiat. Avem o strategie clara, un brand puternic si o o echipa de management inspirata. Impreuna vom continua sa impingem limitele design-ului, tehnologiei si comunicarii, dar nu ne vom uita istoria, mostenirea si valorile britanice care stau la baza brand-ului. A fost un privilegiu de a lucra cu toti oamenii din companie, in ultimii zece ani. Sunt trist ca nu voi mai avea parte de conducerea inspirationala a Angelei alaturi de care am avut privilegiul de a lucra, dar sunt increzator ca avem o echipa puternica , iar acest lucru i se datoreaza", a declarat Christopher Bailey. 

"Burberry este intr-o forma de zile mari. A construit cea mai puternica echipa de management din aceasta industrie, a transformat afacerea intr-un retailer digital dinamic, la nivel global, a creat un lant de magazine de lux, a pus bazele unei culturi creative si ale unui brand extraordinar. A fost o onoare de a-i avea parteneri pe Sir John Peace si pe Christopher, in ultimii opt ani", a declarat Angela Ahrendts. 

Directorul general al Burberry, Angela Ahrendts, a devenit cel mai bine platit executiv din Marea Britanie anul trecut, cu o compensatie financiara in valoare totala de 16,9 milioane lire sterline (20 milioane euro), potrivit unui raport citat de The Guardian in iunie 2013.