Apple pregăteşte o schimbare majoră în ceea ce priveşte intimitatea utilizatorilor iPhone
Apple, iPhone
Apple pregăteşte o schimbare pentru iOS 14, prin care, cel mai probabil, îşi va atrage atât criticile utilizatorilor, cât şi cele ale altor companii care au intereseze în zona publicităţii.
În următoarea versiunea de iOS, care va fi lansată în toamna acestui an, Apple Advertising, reţeaua de reclame a Apple, va fi activată în mod implicit. Asta înseamnă că Apple va accesa datele utilizatorilor din momentul instalării update-ului sau cumpărării un device nou.
Apple Advertising va avea o secţiune proprie în Settings, unde va oferi posibilitatea dezactivării urmăririi. Însă, cum arată şi studiile, aceste opţiuni sunt folosite doar de un procent redus din utilizatori (sub 30%), restul rămânând cu setările implicite, scrie News.ro.
Apple şi-a modelat în ultimii ani brandul pe ideea protejării intimităţii. De aceea, noua schimbare îi va afecta imaginea de protector al datelor personale şi va trece compania de cealaltă parte a baricadei.
Mai există şi problema concurenţei incorecte, Apple creându-şi în acest fel un mare avantaj faţă de Google, Facebook şi celelalte companii care tânjesc după datele personale ale utilizatorilor de iPhone.
Identificatorul pe baza căruia erau urmăriţi utilizatorii, IDFA, va fi modificat în iOS, astfel încât aplicaţiile care accesează datele personale să afişeze notificări explicite, în care utilizatorii sunt întrebaţi dacă vor sau nu să fie urmăriţi - un limbaj care va atrage, cel mai probabil, blocarea urmăririi de un număr mult mai mare de utilizatori decât până acum.
În acelaşi timp, reţeaua de advertising a Apple va urmării utilizatorii în mod implicit, fără vreo notificare. Practic, Apple foloseşte cartea protejării intimităţii pentru a obstrucţiona celelalte companii, în vreme ce se pune singură în pole position în cursa pentru urmărirea utilizatorilor.
Rezultatul va fi că Apple va câştiga rapid o cotă importantă din piaţa de 80 de miliarde de dolari a reclamelor la aplicaţii mobile.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS