Afacerile Orange în România au scăzut în primul trimestru, chiar dacă numărul de clienți a crescut
Orange
Cifra de afaceri a Orange România a scăzut cu 2% în primul trimestru al acestui an, până la 265 de milioane de euro, faţă de perioada similară a anului trecut , a anunțat compania.
Scăderea vine în principal pe fondul modificării tarifelor de interconectare pentru apelurile de voce mobilă şi al scăderii uşoare a vânzărilor de echipamente comparativ cu primul trimestru din 2018.
La 31 martie 2019, Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.693.300 de clienţi, în creştere cu 2,3% comparativ cu finalul primului trimestru al anului trecut.
De asemenea, serviciile fixe au continuat evoluţia pozitivă din trimestrele anterioare. Astfel, la finalul lunii martie, serviciul de televiziune prin cablu şi satelit, Orange Home TV, număra peste 519.000 clienţi, în creştere cu 24% faţă de primul trimestru al anului trecut, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 303.600 de clienţi, în creştere cu 44.6% faţă de aceeaşi perioadă din 2018.
"2019 se prefigurează a fi un an cu multe provocări dar şi cu oportunităţi. În primul trimestru al anului am continuat să facem paşi importanţi în zona serviciilor convergente fix-mobil şi în completarea serviciilor financiare pe care le punem la dispoziţia clienţilor. Performanţa reţelei şi calitatea serviciilor rămân o prioritate într-o lume tot mai conectată", a declarat Liudmila Climoc, CEO al Orange România.
În primul trimestru al acestui an, Orange a continuat investiţiile în infrastructură, oferind acces la conectivitate 4G+ în 432 de noi localităţi şi oraşe, înglobând 439.000 de locuitori, astfel încât la finalul lunii martie, 44,69% din populaţia tării avea acces la viteze de până la 500 Mbps.
Prezenta 4G a fost extinsă, astfel încât, la finalul primului trimestru al anului, aceasta acoperea 96,9% din populaţia ţării şi 100% din cea urbană. Apetitul clienţilor pentru date mobile a generat o creştere de aproximativ 50% a consumului în primul trimestru 2019 comparativ cu primul trimestru al anului trecut.
De asemenea, la începutul lunii martie 2019, Orange Money a introdus cardurile de debit Visa contactless, fizice şi virtuale, plata cu telefonul prin tehnologia NFC şi plata cu ceasul inteligent Fitbit sau Garmin compatibil NFC prin înrolarea cardului în aplicaţiile Orange Pay, Fitbit Pay sau Garmin Pay. Ca urmare a dezvoltărilor aduse serviciului Orange Money, numărul de utilizatori a înregistrat o creştere de 44% în primul trimestru al acestui an comparativ cu perioada similară a anului trecut, ajungând la peste 135.000 de clienţi la 31 martie 2019.
Pe acelasi subiect: