Vodafone isi retrage reclamele de pe site-uri, publicatii si canale TV care promoveaza stiri false si discursuri instigatoare la ura
Vodafone vrea sa impiedice aparitia reclamelor si a altor materiale care ii promoveaza serviciile in publicatiile din online si print dedicate “crearii si distribirii discursurilor instigatoare la ura si a stirilor false”, anuntand noi reguli la nivel global.
Noile reguli, care sunt deja in vigoare, includ definitia Vodafone pentru discursul instigator la ura si pentru stirile false, pentru a putea determina daca o anumita publicatie poate difuza reclame Vodafone, ceea ce nu implica schimbarea politicii companiei in ceea ce priveste accesul la respectivele site-uri sau produse media.
"Discursul instigator la ura si stirile false ameninta sa submineze principiile respectului si increderii, care unesc comunitatile. Vodafone are un puternic angajament in ceea ce priveste diversitatea si incluziunea si pune mare pret pe integritatea proceselor si institutiilor democratice, care sunt adesea tinta promotorilor stirilor false. Nu vom tolera ca brandul nosttru sa fie asociat cu un astfel de continut abuziv si daunator", a declarat Vittorio Colao, director executiv al Vodafone Group, scrie News.ro.
Compania defineste discursul instagator la ura drept un discurs ce urmareste, in mod deliberat, umilirea femeilor sau a minoritatilor vulnerabile, iar stirile false drept informatii prezentate ca fiind bazate pe fapte, dar care nu au o sursa primara credibila, cu scopul de a insela cititorii.
Potrivit grupului britanic, furnizorii de servicii publicitare, inclusiv Google si Facebook, trebuie sa ia “toate masurile necesare” pentru a se asigura ca reclamele la Vodafone nu apar alaturi in publicatiile sau pe platformele de social media care promoveaza discursuri instigatoare la ura si stiri false.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS