Time Warner investeste 17 milioane de dolari in Mashable, site specializat in tehnologie
Mashable, un site specializat in tehnologie si divertisment, a anuntat joi ca a obtinut o finantare de 17 milioane de dolari din partea Time Warner Investments, cu scopul de a sustine planurile de extindere ale companiei, transmite AFP, potrivit Mediafax.
Mashable.com, un site infiintat in anul 2005 la New York, are circa 40 de milioane de de vizitatori unici pe luna si 20 de milioane de abonati pe retelele de socializare online.
Time Warner Investments, o companie din cadrul grupului Time Warner, proprietar al CNN si HBO, care si-a separat recent operatiunile de televiziune de cele de publishing, reunite in cadrul societatii Time Inc., isi diversifica astfel operatiunile prin investitia in new media.
Aceasta oferta financiara, cea mai recenta dintr-o serie de investitii in sectorul media digitale, va permite Mashable sa angajeze circa 100 de persoane.
Cu ajutorul acestor investitii, site-ul va trebui sa-si creasca prezenta in sectoare in plina dezvoltare, cum este "productia video pentru toate platformele" si sa angajeze redactori.
"Cand am lansat Mashable in urma cu zece ani, voiam sa vad cum internetul putea schimba lumea. De anul trecut, media digitale au demarat puternic in aceasta directie, iar Mashable se afla in mijlocul acestei miscari", a declarat Pete Cashmore, fondator si presedinte-director general al companiei.
Compania a angajat deja redactori si personal de marketing la Londra si Los Angeles, dar si reporteri in Australia si Ucraina, in momentul in care site-ul a inceput sa-si extinda acoperirea.
Mashable a creat si Velocity, o tehnologie care este utilizata pentru a prezice si monitoriza ciclul de viata al unui continut digital viral si pentru care companie vinde drepturile firmelor de comunicatii.
Pe de alta parte, compania Vox Media, care detine site-uri de stiri precum The Verge si SB Nation, concurente Mashable, a atras, la randul sau, investitii anul trecut. Astfel, valoarea grupului Vox Media a ajuns la 380 de milioane de dolari.
Alte companii media, cum este grupul Buzzfeed, urmeaza aceeasi traiectorie. Site-ul de informatii si divertisment Buzzfeed a anuntat, in august 2014, un plan de extindere finantat cu 50 de milioane de dolari.
Pe de alta parte, Vice Media, cu sediul in Brooklyn si care are mare succes la publicul din grupa de varsta 18-34 de ani, a obtinut o finantare de 500 de milioane de dolari, care a ridicat valoarea companiei la 2,5 miliarde de dolari.
Mai multe despre:
#Time Warner#Mashable
Pe acelasi subiect: