Studiu IAB: cum reusesc reclamele online sa creasca reach-ul si eficienta campaniilor TV
Digitalul schimba felul in care se consuma continutul video. Combinatia de reclame TV si display online in mod special face ca impactul campaniilor publicitare sa creasca considerabil, arata datele unui studiu online al IAB si Nielsen.
Rularea unui VIDEO online care este ulterior difuzat la TV poate aduce un plus de pana la 33% a gradului de memorabilitate a brandului. In mod uimitor, ecranul digital deschide si netezeste calea pentru experienta TV, utilizatorii amintindu-si mai usor numele brandului cu care au facut deja cunostinta pe internet.
Alaturarea celor doua canale:
- creste cu 6.2% reach-ul produselor din categoriile technologie, auto, retail, financiar si telecom
- este pozitiva pentru TV intrucat gradul de memorabilitate al reclamelor video online este cu 39% mai mare decat al celor TV, in timp ce posibilitatea ca utilizatorul sa-si aminteasca mesajul sau sa aprecieze reclama online este de doua ori mai mare
- creste consumul de advertising video, un utilizator urmarind in medie 87% dintr-o reclama online, reclamele de tip mid-roll avand cea mai mare rata de consum.
Ce se intampla deci cand o parte din bugetul de advertising pentru TV este realocat canalului digital, asa cum recomanda studiul? E nevoie ca doar 15% din suma sa ajunga in online pentru ca reach-ul, eficienta si recunoasterea spoturilor TV sa fie vizibil mai mari.
Sursa: iab.net
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS