Publicis Romania: Cifra de afaceri de 18 mil. euro in 2013 si 4 licitatii castigate in 2014. "Piata de digital va creste, dar va continua sa fie o <<Cenusareasa>> din punct de vedere al bugetelor locale"
Publicis Romania raporteaza afaceri de 18 milioane de euro pentru 2013 si o crestere de 118% a veniturilor pentru departamentul digital, potrivit unui comunicat al grupului de publicitate.
“Chiar daca piata nu pare sa dea inca semne de redresare, anul 2014 are semne bune. Iar rezultatele din ultimele 18 luni nu sunt deloc intamplatoare”, declara, Alexandru Badila, Managing Director in cadrul Publicis Romania, intr-un comunicat.
Grupul francez anunta, totodata, ca in prima luna din 2014, divizia din Romania a castigat patru licitatii din cele cinci la care a participat. Publicis se va ocupa in acest an de conturile Farmaciilor Dona, de comunicarea digitala a parteneriatului Renault-COR cu ocazia Jocurilor Olimpice de la Soci, de lansarea noului model Nissan Qashqai si de noua platforma promotionala Maggi.
In 2013, compania de publicitate a castigat 21 dintre cele 32 de licitatii la care a participat, realizant, totodata, sapte campanii exportate in cinci tari.
La inceputul acestui an au fost dezvoltate trei campanii "de export", care urmeaza sa se desfasoare in Turcia, Croatia si Ucraina.
Grupul Publicis este condus de Teddy Dumitrescu si reuneste operatiunile Publicis, Publicis Events, Publicis Dialog si Optimedia.