Parteneriatul dintre Facebook si Microsoft care va revolutiona publicitatea. Datele personale ale utilizatorilor vor valora miliarde
Facebook si Microsoft au ajuns la o intelegere care, odata incheiata, ar ajuta site-ul de socializare sa puna la punct o retea de publicitate revolutionara, rivalizand cu cea detinuta de Google.
Potrivit mai multor surse din industrie, Facebook desfasoara negocieri cu Microsoft pentru a cumpara Atlas Solutions, o companie publicitara ce a trecut din 2007 in portofoliul Microsoft, scrie Business Insider.
Desi achizitionarea Atlas a fost principalul motiv pentru care Microsoft a cumparat aQuantive pentru 6 miliarde de dolari in 2007, Facebook se pare ca va plati un pret mult mai mic. Sursele Business Insider sustin ca, inainte de inceperea negocierilor cu Facebook, Atlas era cotata la numai 30 de milioane de dolari.
Niciunul dintre reprezentantii celor doua mari companii nu au dorit sa comenteze informatia.
In 2007, Google a facut o miscare asemanatoare, cand a platit 3 miliarde de dolari pentru compania DoubleClick, ce urma sa ii ofere propriile servicii publicitare.
Facebook este singura companie din lume care detine un portofoliu de peste un miliard de adrese de mail, adrese locative si numere de telefon. Asa ca reteaua de socializare poate spune marketerilor daca un utilizator a vazut sau nu o reclama pe site-ul Facebook, inainte ca acesta sa ajunga in magazin si sa cumpere produsul respectiv. Cu alte cuvinte, producatorii pot verifica in timp real si cu o acuratete destul de mare, in ce masura cumparatorii sunt influentati de anumite strategii publicitare. Este vorba de un avantaj pe care nici o alta companie din lume nu il detine, astfel ca potentialul unei aliante intre Facebook si Atlas este imens.
Pe termen scurt, Facebook va putea spune comerciantilor in ce masura vanzarile lor au crescut gratie unor reclame aparute pe site. Acest lucru este posibil pentru ca, de cele mai multe ori, retailerii au propriile baze de data cu adresele clientilor, informatii pe care le pot confrunta apoi cu cele oferite de Facebook.
Acelasi procedeu ar putea fi aplicat si in cazul site-urilor care incheie parteneriate cu Facebook, acestea devenind mai atractive pentru comercianti, care vor putea in orice moment sa isi monitorizeze rata succesului online. Firmele partenere si-ar putea mari astfel pretul pe care il cer pentru spatiul publicitar oferit. Nu in ultimul rand, reclamele aparute pe Facebook ar putea fi in viitor mai bine targetate.
Pana ca aceste planuri sa devina realitate, Facebook trebuie sa puna la punct tehnologia necesara si sa linisteasca intre timp utilizatorii, asigurandu-i ca datele personale ale acestora vor ajunge pe maini bune.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS