McCann PR lanseaza proiectul GREATEENS, prin care vrea sa descopere si sa promoveze urmatorul val de influenceri
Intr-o lume in care tehnologia digitala si internetul social ne transforma pe toti in creatori de continut, McCann PR lanseaza GREATEENS, o initiativa prin care vrea sa descopere, sa sprijine si sa promoveze urmatorul val de influenceri.
“Comunicarea prin influenceri nu e noua pentru nimeni, dar cred ca ne apropiem de apogeul acestui trend. Vedem o avalansa de continut in care comunicarea unui brand risca sa isi piarda identitatea, la fel cum publicul distinge din ce in ce mai greu intre creatorii de continut. Traim o epoca a cantitatii care e pe sfarsite, iar in miscarea inevitabila - noutate –> cantitate –> calitate - ideea de a ne implica in evolutia urmatoarei generatii de influenceri – cea care devine parte integranta a peisajului de comunicare - ne-a parut un pas natural si, mai ales, necesar”, spune Lavinia Chican, senior partner McCann PR.
Programul va debuta printr-o serie de workshopuri sustinute de lideri din vlogosfera si blogosfera din Romania, din diferite domenii, de la muzica, la beauty, cooking, sport si IT. GREATEENS din toata tara se vor putea inscrie prin intermediul paginii de Facebook a McCann PR.
“Primul pas este ca, prin intermediul acestui concept, sa stabilim un nou canal de comunicare pentru influencerii de top din Romania si cei tineri, cei care ii urmaresc si care doresc sa faca pasul spre a deveni creatori la randul lor. Am optat pentru acest format pentru ca ne-am dorit ca aceste evenimente sa fie atat inspirationale, cat si practice. Prin participarea la diferite workshopuri aplicate, precum - foto, film, lumini, sunet, editare video si colorizare, mentoring, importanta comunitatilor si relatia cu comunitatile si asa mai departe - tinerii vor putea intelege mai bine ce se intampla “behind the scenes”, munca si timpul necesar devenirii unui GREATEEN”, a adaugat Lavinia Chican.
McCannPR - Greateens Program Reveal from MCCANN PR on Vimeo.
Pe langa partea de mentorat si educatie, GREATEENS va insemna si un spatiu dedicat, in care tinerii vor putea crea continutul pe care il doresc – impreuna sau individual, ca efort personal sau in parteneriat cu brandurile ce se pliaza cel mai bine pe intentiile lor.
“Un alt trend important care ne-a inspirat a fost acest nou val de micro-influenceri - ce am observat si noi de-a lungul campaniilor din ultimii ani. Influencerii de nisa au comunitati mai dinamice, mult mai dornice de conversatie, de engagement. Iar aceasta deschidere a publicului are nevoie, ca raspuns, de o crestere a calitatii colaborarii dintre branduri si influenceri si a continutului pe care aceasta o produce. Noi o vedem ca o noua provocare, atat la nivel de agentie, cat si de industrie”, a declarat Imola Zoltan, Managing Partner McCann PR.
"Istoria e plina de entitati care au considerat ca au aflat ce-si doresc adolescentii, doar ca sa realizeze ulterior ca realitatea acestui grup era alta. De aceea e nevoie ca ei sa poata crea si descoperi singuri acel continut care va rezona cu o intreaga generatie. Rolul nostru e cel mult unul de parteneri – experienta pe care am acumulat-o ii va ajuta sa evite multe dintre obstacolele initiale. Dar sunt sigura ca avem, la randul nostru, mult de invatat de la ei”, mai spune Imola Zoltan.
GREATEENS este o abordare multipunct a comunicarii prin influenceri – reunind un efort educational si curator, un spatiu de creatie, productie si o interfata flexibila intre creatorii de continut si brandurile cele mai potrivite pentru colaborare.
Mai multe despre:
#McCann PR
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS