McCann Bucuresti si Vodafone Romania au castigat Leul de Argint si Leul de Bronz, la Cannes Lions 2013
Pentru al treilea an consecutiv, McCann Bucuresti ramane pe harta celor mai creative agentii din lume. Prima Gala a celui mai important festival de publicitate din lume – Cannes Lions – aduce doua premii importante pentru Campania „Biblioteca Digitala Vodafone”, dezvoltată de McCann Bucuresti, impreuna cu Vodafone Romania.
Cele doua premii castigate la editia din 2013 a Festivalului Cannes Lions se adauga altor 12 premii castigate de McCann Bucuresti in cadrul aceluiasi festival, in 2011 si 2012, cu doua campanii dezvoltate pentru brandul de ciocolata ROM Autentic: „Rom American” si „Romanii sunt Destepti”.
„Au fost luni intregi de munca pentru Biblioteca Digitala Vodafone, multi oameni implicati, mult suflet. De aceea, bronzul si argintul la Cannes Lions ne bucura enorm. Pe deoparte, pentru ca am reusit sa ramanem in carti si anul asta cu un proiect frumos, cu un brand pentru care lucram cu drag de ani de zile. Pe de alta parte, pentru ca am dovedit ca si in Romania se poate face excelenta pentru branduri globale, ceea ce dovedeste ca piata de publicitate de la noi e in continua ascensiune”, a declarat Ioana Filip, Group Creative Director McCann Bucuresti, intr-un comunicat.
Pe langa cele doua premii castigate, McCann Bucuresti are alte 2 shortlist-uri la categoria Media Lions, cu proiectele „Doncafe – A Cup o Beans” si „Biblioteca Digitala Vodafone”.
Campania „Biblioteca Digitala Vodafone” a fost lansată în luna august 2012, de catre Vodafone Romania, in parteneriat cu Editura Humanitas, ulterior alaturandu-se si libraria online elefant.ro.
Din partea Vodafone Romania, la campanie au lucrat Romina Tazlaoanu (Associate Director, Advertising), Luminita Bostinaru (Brand Manager, Major Campaigns), Iuliana Maratu (Brand Manager, Major Campaigns).
Echipa McCann Erickson care a lucrat la campanie este formată din Adrian Botan (VP Creative Excellence at McCann Worldgroup Central East Europe), Catalin Dobre (Executive Creative Director), Ioana Filip (Group Creative Director), Ionut Cojocaru (Senior Art Director), Diana Ceausu (Head of Strategy), Dana Hogea (Client Service Director), Doina Ionescu (Group Account Director), Andreea Spilca (Account Executive), Roxana Zaharia (Photo Producer), Alexandru Platon (AV Producer), Carmen Bistrian (Corporate PR Manager). Anca Dumitrache (Group Account Director Universal McCann), Adelina Din (Media Manager Universal McCann), Gabriel Andrei (OOH Buying Director Universal McCann), Lucia Bogdaneanu (OOH Buyer Universal McCann).
Mai multe despre:
#publicitate#McCann Erickson
Pe acelasi subiect: