Publicis Groupe fuzioneaza cu principalul sau rival, Omnicom, creand cel mai mare grup pe piata publicitatii, la nivel mondial
Publicis si Omnicom, doua dintre cele mai mari companii de publicitate din lume, au anuntat, duminica, la Paris, ca vor fuziona, creand astfel cel mai mare grup de advertising la nivel mondial, cu o valoare de piata de 35,1 miliarde de dolari, scrie Reuters.
Noul grup va avea birouri atat la Paris, cat si la news York, iar fuziunea se va finaliza la sfarsitul trimestrului patru din 2013 sau primul trimestru din 2014, au anuntat reprezenantii grupului francez Publicis.
Actionarii fiecareia dintre cele doua companii vor detine aproximativ 50% din noua entitate, care se va numi Publicis Omnicom Group. Actualii sefi ai Publicis, Maurice Levy, si Omnicom, John Wren, vor fi codirectori generali.
Companiile au impreuna o valoare combinata pe bursa de peste 35 miliarde de dolari si venituri de 23 miliarde de dolari anul trecut.
Alianta va aduce sub acelasi acoperis agentii precum BBDO Worldwide (Omnicom) cu Leo Burnett si Saatchi & Saatchi (ambele Publicis), sporind prezenta pe toate pietele importante. Tranzactia va asigura noului grup si mai multa greutate pentru a negocia tarife mai bune pentru clienti în privinta publicitatii TV, internet si print, intr-o perioada in care industria globala se profil arata semne de recuperare, informeaza Bloomberg.
Publicis aduce noului grup un portofoliu substantial de active in sectorul digital, inclusiv Digitas, LBi International si Razorfish, precum si agentii pe piete emergente, in timp ce punctul forte al Omnicom este prezenta puternica in SUA.
Fuziunea va atrage, probabil, atentia autoritatilor de reglementare din Europa si SUA, avand în vedere posibila cota de piata si domeniile comune de activitate.
Printre retelele Omnicom se afla BBDO Worldwide, TBWA Worldwide si DDB Worldwide Communications Group. Publicis detine retelele Publicis Worldwide, Leo Burnett Worldwide si DigitasLBi.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS