Euro Effie Awards 2013 - AUR pentru campania digitala care a schimbat imaginea unei tari. Cum a crescut economia Islandei cu 80 mil. euro
Spre deosebire de alte tari nordice, aflate in topul celor mai cautate destinatii de iarna, Islanda era vazuta pana nu demult ca un colt indepartat de lume, un taram al gheturilor vesnice, foarte greu accesibil.
Sezonul rece nu parea sa fie cea mai buna perioada din an pentru a vizita insula care are doar 300.000 de locuitori, dar care ascunde numeroase atractii turistice.
Campania Honorary Islander a celor de la The Brooklyn Brothers & Islensk a reusit sa schimbe insa perceptia turistilor. Intreaga promovare a fost online si a plecat de la un documentar regizat de Rupert Murray care surprinde experientele turistilor in aceasta tara minunata.
Lansat pe net via Huffington Post si a catorva retele sociale, filmul a creat extrem de mult buzz, fiind sustinut de o foarte buna integrare a mesajelor din social media si a continutului branduit. Insusi presedintele tarii s-a implicat in crearea documentarului, invitandu-i pe oameni in casa sa pentru a savura clatite traditionale.
Campania a generat 1.18 miliarde de impresii la nivel global si a crescut numarul turistilor cu 16%, ceea ce inseamna un plus de 80 miloane de euro pentru economia Islandei, dar si un binemeritat Gold Effie la gala Euro Effie care a avut loc pe 18 septembrie la Bruxelles.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS