EMarketer: Veniturile din publicitate ale YouTube au crescut in 2013 cu peste 50%, la 5,6 mld. dolari
Veniturile din publicitate ale YouTube au urcat in acest an cu peste 50%, la 5,6 miliarde de dolari, datorita cresterii explozive a vizualizarilor prin intermediul aparatelor mobile, potrivit estimarilor companiei de analiza a pietei eMarketer, relateaza Financial Times, potrivit www.mediafax.ro.
O mare parte a acestor venituri vor fi platite de YouTube partenerilor sai si creatorilor de continut. Dupa efectuarea acestor plati, YouTube va ramane cu venituri nete in valoare de 1,96 miliarde de dolari, echivalente cu o cota de 1,7% pe piata mondiala a publicitatii digitale. Mai mare decat cea a Twitter, AOL si Pandora, potrivit eMarketer.
"Veniturile din publicitatea video vor creste semnificativ in anii urmatori, pentru operatiunile YouTube, in special datorita vizualizarilor in crestere prin dispozitive mobile", se arata in raportul eMarketer.
YouTube, achizitionata de Google in 2006 pentru 1,65 de miliarde de dolari, are lunar peste 1 miliard de utilizatori si atrage circa 20% din totalul cheltuielilor pentru publicitatea video online din Statele Unite.
Concurenta vine din partea unor companii precum Hulu, detinuta de Walt Disney, 21st century Fox si NBCUniversal, care anticipeaza in acest an venituri din publicitate de 1 miliard de dolari. Cresterea interesului pentru publicitatea pe YouTube are loc odata cu aparitia unei noi generatii de studiouri de productie video, interesate sa atraga tinerii care urmaresc majoritatea programelor TV online.
Investitorii se inghesuie sa obtina actiuni la aceste companii.
Maker Studios, una dintre cele mai mari retele video online, are printre actionari compania Time Warner, pe Elisabeth Murdoch si actorul Robert Downey Jr. Si studiourile de la Hollywood sunt interesate de aceasta piata. DreamWorks Animation, studioul care a produs filmele Shrek si Kung Fu Panda, a cumparat in acest an Awesomeness TV, o retea YouTube pentru copii.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS