RCS propune Discovery sa retransmita canalele sale intr-un pachet distinct, platit separat de abonati
RCS&RDS propune Discovery Networks sa retransmita televiziunile pe care compania le opereaza in Romania intr-un pachet separat, pentru care abonatii care doresc sa le vizioneze sa plateasca un abonament diferit de cel platit pentru restul posturilor.
Reactia RCS&RDS vine dupa ce Mark Hollinger, presedinte si CEO al Discovery Networks International, a declarat, intr-o scrisoare deschisa catre abonatii RCS&RDS, remisa pe 30 noiembrie, ca RCS a scos canalele Discovery din ofertele sale inainte de expirarea contractului dintre cele doua companii. Hollinger a precizat atunci ca Discovery a incercat timp de un an sa aduca la masa negocierilor RCS, astfel incat telespectatorii sa nu fie afectati.
Totodata, Hollinger a spus ca oficialii Discovery sunt "indignati" de decizia RCS&RDS de a scoate din grilele sale toate canalele Discovery, privand aproximativ 3 milioane de telespectatori de aceste programe, motiv pentru care au fost demarate discutii cu autoritatile din Romania si cu Uniunea Europeana.
Reactia lui Hollinger a venit in contextul in care peste 24.600 de persoane (pana in momentul difuzarii acestei stiri, n.r.) au semnat o petitie online prin care cer pastrarea canalelor Discovery in grilele RCS&RDS.
De cealalta parte, RCS&RDS spune intr-un comunicat remis luni, 3 decembrie: "Scrisoarea deschisa a domnului Mark Hollinger, presedintele Discovey Networks International, ne surprinde prin contradictia dintre grija deosebita pentru soarta telespectatorilor, exprimata in acest mesaj, si pozitia din timpul negocierilor, cand principala preocupare a reprezentantilor Discovery era mentinerea unor tarife si a unor venituri garantate cat mai mari".
Totodata, RCS&RDS propune publicului Discovery Networks sa retransmita televiziunile Discovery intr-un pachet distinct de pachetul de baza, platit separat de abonati.
"Pentru a elimina suspiciunea de ipocrizie a acestui dublu limbaj, lansam public indemnul nostru adresat Discovery Networks de a crea un pachet separat care sa contina toate programele Discovery si care sa poata fi achizitionat de catre abonatii interesati, la un pret stabilit chiar de catre Discovery Networks. Astfel, ingrijorarea domnului Hollinger ca telespectatorii vor plati 'preturi mari, pentru servicii pe care nu si le doresc' nu va mai avea temei", spune RCS&RDS.
"Ne exprimam speranta ca toti fanii Discovery, semnatari ai petitiei sau nu, vor reusi sa ii convinga pe reprezentantii Discovery Networks sa accepte acest demers si astfel sa le permita cat mai curand vizionarea canalelor dorite si, totodata, ca domnul Hollinger nu va ignora solutia propusa, refuzandu-le telespectatorilor accesul la emisiunile promovate in scrisoare", mai spune RCS&RDS.
RCS&RDS a scos, pe 29 noiembrie, de pe retelele sale de cablu (care au aproximativ doua milioane de abonati, n.r.) toate canalele operate de compania Discovery Networks, inclusiv Discovery Channel, fara a avea aprobarea Consiliului National al Audiovizualului pentru modificarea grilei de programe, asa cum impune Legea audiovizualului.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS