Acesta este primul Grand Prix primit de GMP si Webstyler la Golden Drum ori alta competitie internationala si se alatura unui portofoliu bogat de premii nationale si internationale primite de cele doua agentii. 

"Why don't you come over?", campania realizata in Romania care s-a bucurat de cea mai mare vizibilitate internationala, a venit ca un raspuns al Gandul.info, GMP Advertising si Webstyler la campania britanica menita sa stopeze "exodul" de romani in Marea Britanie, odata cu ridicarea restrictiilor de pe piata muncii, in ianuarie 2014.

Campania s-a raspandit in toata lumea, implicand activ sute de mii de romani si generand peste 100 de aparitii in presa internationala, echivalentul a 2 milioane de euro free media. 

Cea de-a 20-a editie a Golden Drum International Advertising Festival of New Europe are loc intre 9 si 11 octombrie, in Portorož, Slovenia. 

Intreaga campanie a fost finantata din fonduri private si nu a fost afiliata cu nicio institutie politica sau guvernamentala din Romania sau din alta parte.