AOL va difuza in regim de gratuitate filme produse de studiourile Miramax
Grupul AOL a incheiat un acord cu Miramax pentru a difuza filmele produse de acest studio, in regim de gratuitate pentru utilizatorii americani, pe platforma sa premium de streaming video la cerere AOL On, potrivit streamdaily.tv.
Filmele vor fi difuzate pe un canal special Miramax finantat prin reclame, ce va fi lansat pe 30 aprilie si va fi disponibil pe toate platformele AOL On incorporate in computere, telefoane inteligente si alte dispozitive mobile.
Acordul incheiat de Miramax cu AOL nu este exclusiv.
Infiintata de fratii Harvey si Bob Weinstein in 1979 si numita dupa parintii acestora, Miriam si Max, compania Miramax Films detine o arhiva de peste 700 de titluri, intre care se regasesc numeroase filme premiate cu Oscar, precum "Pulp Fiction", "Chicago" si "Good Will Hunting", dar si succese comerciale precum "Jurnalul lui Bridget Jones" si franciza "Scream".
Compania a fost vanduta grupului Disney, pentru 60 de milioane de dolari, in 1993. Fratii Weinstein au parasit consiliul de administratie dupa acea tranzactie si au infiintat The Weinstein Company in 2005, transmite Mediafax.
Canalul Miramax de pe platforma AOL On nu va difuza fara restrictii filmele produse de aceasta companie, care sunt in special provocatoare si se adreseaza publicului adult. Utilizatorii online vor vedea in principal filme destinate publicului larg si vor fi anuntati din timp in legatura cu peliculele cu continuturi pentru adulti. Totodata, calupuri publicitare vor fi difuzate in timpul filmelor, la fiecare 20 de minute.
AOL si-a dezvoltat strategia video in ultimii ani, lansandu-si primul sau serial de tip "reality", a patruns pe pietele internationale si a lansat o platforma de publicitate pentru branduri, agentii si publisheri, denumita One by AOL.
In noiembrie 2010, Wall Street Journal anuntat ca grupul Google se afla in negocieri cu Disney pentru a cumpara compania Miramax, pentru 660 de milioane de dolari, cu intentia de a folosi catalogul ei de filme ca baza de programe a canalelor sale gratuite de pe Youtube, finantate prin reclame, cu scopul de a face concurenta platformelor Netflix si Hulu. Publicatia americana spunea la acea vreme ca tranzactia urma "sa fie incheiata in cateva saptamani", dar ea nu s-a concretizat niciodata.
In luna urmatoare, Miramax a fost vanduta cu 663 milioane grupului Filmyard Holdings, un joint venture intre Colony Capital, Tutor-Saliba Corporation si Qatar Investment Authority.