Amazon, gigantul comertului online, si-a lansat propriul serial TV, la concurenta cu Netflix
Site-ul Amazon, un gigant in domeniul comertului pe internet, si-a lansat propriul serial TV, "Alpha House", vineri, pentru a face concurenta platformei online Netflix, informeaza nouvelobs.com, preluat de Mediafax.
"Alpha House" ii aduce in scena pe actorii John Goodman, Clark Johnson si Matt Malloy, interpretii unor senatori republicani de moda veche, care locuiesc in aceeasi cladire in capitala federala Washington si lupta pentru a fi realesi in Congresul american. Mark Consuelos joaca rolul unui parvenit in politica, pretentios si invidios, care se va muta cu ei si va deveni noul lor colocatar.
Primele trei episoade ale serialului - al carui episod-pilot a fost difuzat online in aprilie si a fost bine primit de criticii de specialitate - sunt disponibile gratuit pentru toti spectatorii din Statele Unite prin intermediul serviciului Amazon Instant Video. Episoadele urmatoare necesita insa un abonament la serviciul Prime Option creat de Amazon, in valoare de 79 de dolari pe an.
Amazon se pozitioneaza astfel ca un concurent direct al platformei Netflix, site-ul american specializat in inchirierea de filme pe baza de abonament, disponibile pe DVD sau in streaming online, care a difuzat in februarie cele 13 episoade din serialul politic "House of Cards", cu Kevin Spacey in rolul principal. Netflix are 40 de milioane de abonati pe plan mondial. "Navigam in ape neexplorate", a declarat Garry Trudeau, creatorul benzilor desenate "Doonesbury" si creator al serialului "Alpha House". "Nimeni nu poate fi sigur de succesul sau esecul pe care il va avea productia", a adaugat el.
Site-ul Amazon a lansat Amazon Studios in 2010. De atunci, grupul Amazon a primit peste 15.000 de scenarii de filme si 3.600 de episoade-pilot pentru seriale, dintre care 24 au fost finalizate.
Pe acelasi subiect: