Turistii instariti care au calatorit cu Orient Express, despre Bucuresti: "Un oras frumos, dar cu multe cladiri in ruina"
Cu aceste vorbe au lasat, astazi, Bucurestiul in urma instaritii pasageri care au calatorit prin Europa, cu legendarul Orient Express. Aceasta este imaginea despre Capitala noastra, pe care o iau cu ei turistii bogati, care si-au permis sa plateasca mii de euro pentru o calatorie in timp.
Calatorii straini au petrecut noaptea trecuta in Bucuresti, intr-un hotel de cinci stele.
Ca sa le indulceasca din micile suparari, organizatorii le-au pregatit calatorilor cate o surpriza in toate garile in care au oprit. Cand acestia au fost adusi in Gara de Nord, au fost extrem de surprinsi.
Din pacate, nu totul a fost la superlativ. Turistii, oameni care admira istoria, spun ca au ramas cu un gust amar cand au vazut cum romanii isi bat joc de ea, in special in Capitala tarii.
"Am fost trista sa vad cladiri care nu sunt folosite si grafiti-ul. Am fost intristata sa aflu si de economia aflata in criza, dar oamenii sunt atat de draguti incat sunt sigur ca isi vor reveni", a povestit Joy, turist din Texas, Statele Unite.
"Bucurestiul este frumos. Toate ambasadele pe care le-am vazut sunt frumoase. Trebuie insa sa se depuna mai multa munca pentru a arata si mai bine", a spus Shana, turista din New York, Statele Unite.
"Singurul lucru, arhitectura ruseasca. Nu ne-au placut peretii cladirilor foarte mari. Nu pareau intr-o forma buna. Dar ne-a placut muzica", a afirmat Mike, turist din New York, Statele Unite.
Dupa o stationare de cinci ore la Sinaia, trenul si-a reluat calatoria spre Budapesta, iar apoi orasele Viena si Venetia. O calatorie cu Orient Express a costat anul acesta peste 10.000 de euro.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS