Legendarul Orient Express a parasit Gara de Nord. Cum arata trenul pentru care platesti peste 10.000 euro FOTO
Trenul Orient Express, care parcurge o data pe an ruta Paris - Istanbul, a sosit, luni, in Sinaia si Bucuresti. Pasagerii, amatori de calatoriile de lux, au vizitat castelul Peles, precum si alte obiective turistice, potrivit CFR Calatori. Legendarul tren a parasit in aceasta dimineata Gara de Nord din Capitala.
Celebrul tren, care parcurge o data pe an ruta Paris – Istanbul, readucand in memorie traseul celui mai cunoscut tren european care pornea cu mai bine de 125 de ani in urma, de pe peronul Garii de Est din Paris, spre Istanbul, a sosit luni, la ora 14.20, in Bucuresti - Gara de Nord.
Trenul compus din vagoane selecte, confortabile si luxoase reprezinta o legenda fascinanta, plina de mister, care traverseaza istoria culturii si civilizatiei Europei unite.
In acest an, trenul tranziteaza Romania in perioada 2 - 10 septembrie, oprind luni dimineata, la Sinaia, unde pasagerii vor putea vizita castelul Peles si alte obiective turistice ale orasului, iar luni dupa-amiaza va ajunge in Bucuresti.
Orient Express se va intoarce de la Istanbul in 8 septembrie, urmand sa soseasca in Bucuresti Nord la ora 14.00. O zi mai tarziu, de la 10.50, isi va relua calatoria spre Budapesta, cu o oprire turistica de aproximativ cinci ore in Sinaia.
Firma Venice Simplon Orient Express organizeaza in fiecare an, incepand din 2000, calatoria cu acest tren special, pe ruta: Paris – Viena – Budapesta – Sinaia – Bucuresti – Varna – Istanbul – Bucuresti – Sinaia – Budapesta – Viena – Venetia.
O calatorie cu Orient Express pe segmentul Istanbul - Venetia costa, anul acesta, 10.540 de euro, iar in 2013 va ajunge la peste 14.000 de euro, potrivit preturilor afisate online.
SURSA FOTO: AFP PHOTO/MEDIAFAX
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS