Cum arata spoturile de promovare a turismului romanesc, difuzate pe CNN, Euronews si Eurosport VIDEO
Imaginea Romaniei va fi promovata pe canalele TV internationale CNN, EURONEWS si EUROSPORT in clipuri publicitare de 20 si 30 de secunde. Campania de promovare face parte dintr-un program demarat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, in valoare de aproape 5 milioane de euro.
Cele trei posturi tv mentionate mai sus vor difuza, timp de un an, spoturi de publicitate de 20, respectiv 30 de secunde (un spot general de prezentare va avea 30 de secunde, iar cele pentru turismul in natura si cel cultural vor avea 20 de secunde), menite sa consolideze brandul turistic national si sa creasca gradul de cunoastere a Romaniei pe plan international, se arata intr-un comunicat al institutiei.
Conceptul reclamelor subliniaza valorile Romaniei, resursele unice incontestabile, mostenirea culturala, mixul bogat de influente istorice, autenticitatea romaneasca si cea traditionala.
De ce CNN, EURONEWS si EUROSPORT
Ministerul Turismului a selectat cele trei posturi internationale, in functie de audienta inregistrata in randul persoanelor cu venituri peste medie, care calatoresc, atat in interes de afaceri, cat si de placere, de cel putin sase ori pe an, conform datelor furnizate de European Media and Marketing Survey (EMS) pentru anul 2010.
Valoarea totala a campaniei de promovare, ce ajunge la 4.960.000 euro cu TVA, va fi finantata din fonduri europene nerambursabile, prin intermediul Programului Operational Regional 2007-2013.
In urma licitatiei organizate de Ministerul Turismului, firma care se va ocupa de crearea spoturilor publicitare este Media Investment Communication SRL.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS