Vanzarea de barci, pe val. Romanii redevin interesati de ambarcatiuni
Cel mai bine se vand ambarcatiunile de cateva mii de euro. La singurul targ de profil de la noi din tara, vizitatorii au pus ochii pe barcile de agrement si pe "canotcile" campionului nostru, Ivan Patzaichin. Turismul ecologic promovat de el in Delta Dunarii atrage in fiecare an tot mai multi turisti.
Canotca nu mai e o necunoscuta pentru romani. Noutatea ar fi insa barca pentru turistii comozi. O canotca poate ajunge la 4.000 de euro, iar pentru cei care vor sa iasa pe Mare au fost importate din Statele Unite "RIB-urile": o combinatie intre salupa militara si cea eleganta.
"Anul acesta este pentru prima data cand simtim o crestere la vanzarea de barci in ultimii patru ani. Romanii prefera ambarcatiunile mici, usoare, in care se distreaza cateva ore", explica Robert Ambrozie, reprezentantul unei firme importatoare de ambarcatiuni. Iar aceasta preferinta sa traduce, in cifre, printr-o crestere de 20% in vanzari.
"Oamenii vor barci intre 5 si 7 metri. Interesul pentru navigatie este in crestere. Starea pietei nautice de la noi este reflectata in ce vedeti expus aici", spune Ionut Tudose, organizatorul Salonului Nautic.
In Romania, in acest moment sunt inmatriculate peste 11.000 de barci mici, 40 de iahturi si 50 de veliere. Cea mai scumpa ambarcatiune costa 75.000 de euro. Pe segmentul barcilor gonflabile, perfecte pentru raurile involburate, dar si baltile de pescuit, vanzarile s-au dublat.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS