Propunere inedita din partea McDonald's. Lantul de fast-food va accepta imbratisarile ca mijloc de plata
McDonald s
Grupul McDonald's a anuntat ca va accepta imbratisarile si alte forme de exprimare a afectiunii drept mijloc de plata pentru produsele cumparate din magazinele sale din Statele Unite ale Americii.
Ca parte a unei oferte promotionale din 2 februarie si pana de Sfantul Valentin, grupul McDonald's va accepta diverse forme de exprimare a afectiunii ca mijloc de plata, informeaza huffingtonpost.com, citat de Mediafax.
Castigatorii vor fi selectati la intamplare, in anumite momente si in anumite magazine ale grupului care vor fi anuntate din timp. De asemenea, fiecare castigator va fi instruit de un angajat al companiei McDonald's care ii va arata acestuia felul in care trebuie sa interpreteze "o exprimare intamplatoare a iubirii".
Grupul american va lansa campania "Pay with Lovin'" ("Platiti cu iubire") printr-o reclama ce va fi difuzata duminica seara la gala Super Bowl.
Reclama, care a fost deja difuzata vineri pe site-ul YouTube, prezinta mai multi casieri din magazinele McDonald's luandu-i prin surprindere pe diversi clienti, in momentul in care, in loc sa anunte suma pe care acele persoane trebuiau sa o achite, le-au cerut sa efectueze un numar de dans, sa isi imbratiseze insotitorii sau sa telefoneze mamelor lor pentru a le spune ca le iubesc.
Terri Hickey, purtatoare de cuvant a companiei McDonald's, spune ca grupul american se asteapta ca aproximativ 1 milion de clienti sa beneficieze de aceasta oferta insolita. Fiecare restaurant din grup va atribui 100 de astfel de oferte, iar 55 dintre acestea vor fi atribuite in primele doua zile ale campaniei.
Oferta promotionala are loc intr-o perioada destul de agitata pentru McDonald's, al carui director executiv a parasit brusc grupul in aceasta saptamana, din cauza vanzarilor slabe ale companiei.
Reclamele difuzate in timpul galei Super Bowl, care costa 4,5 milioane de dolari pentru 30 de secunde, pot reprezenta instrumente extrem de puternice pentru a impulsiona vanzarile. Un studiu dat publicitatii in luna ianuarie, realizat de mai multi cercetatori de la Universitatea Stanford din Statele Unite ale Americii si de la Universitatea Humboldt din Berlin, a evidentiat faptul ca rata de rentabilitate a investitiei facute de companiile de publicitate poate ajunge in aceasta perioada pana la 258 %.
Mai multe despre:
#McDonald's#fast-food
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS