Primul oras din Romania cu blazon si manual de branding. Cum “se vinde” vizitatorilor Alba Iulia, burgul medieval in forma de stea
Identitate ca la carte pentru Alba Iulia, care este primul oras din Romania ce detine un manual de branding. In peste 200 de pagini, cartea contine informatii, reguli tipografice, cromatice sau recomandari de folosire a blazonului, facut dupa forma cetatii de stea.
Iar logo-ul turistic al municipiului poate fi preluat de orice firma sau organizatie locala. Cu acest manual, facut la standarde internationale, orasul este inclus in programul de Marketing City Logo al Uniunii Europene, alaturi de Oslo, Varsovia sau Genova.
Angajata: "Toate ceasurile, etichetele de prezentare si de informare, toate sa contina sigla. Promovam in acelasi timp si pe noi, si orasul."
Domnul Florin are un magazin de ceasuri vechi si reconditionate, chiar in centrul orasului. Dupa ce a aflat ca poate folosi logo-ul municipiului, a consultat manualul de branding.
Florin Marginean: "Suntem mandri ca avem asa un oras si noi o sa folosim acest brand. Respectam ceea ce se da in manual si ca dimensiuni, si ca scris, si ca tot."
Logo-ul l-a inspirat si a facut un ceas pe al carui cadran este reprezentat de simbolul cetatii. Nu este de vanzare, iar turistii pot doar sa il admire.
Florin Marginean: "Vin turisti din strainatate, Anglia, Franta, Italia si foarte multi romani. Pe langa promovarea magazinului, avem si promovarea orasului - sigla cetatii."
Domnul Calin are un restaurant si a citit toata cartea, ca sa poata sa foloseasca si el simbolul orasului sau.
Calin Maties: "O sa punem sigla aici undeva, avem harta pentru ca ne mandrim cu cetatea asta si chiar am pus o harta cum ajung turistii. Cetatea ne aduce noua clienti, noi trebuie sa aducem cetatii clienti. Sa fiu asociat ca mic producator cu acest logo, parca imi da alta prestanta, parca sunt si eu acolo."
Orice firma sau organizatie locala poate utiliza gratuit logo-ul turistic al orasului Marii Uniri.
Mihai Coser, purtatorul de cuvant al Primariei Alba Iulia: "Sa il foloseasca corect dupa scopul si menirea pentru care a fost creat, acela de a promova municipalitatea si comunitatea si orice are legatura cu aceste doua notiuni."
In urma cu 5 ani, Alba Iulia a fost primul oras din tara care a adoptat un brand turistic profesionist. Acum, cu acest manual, facut la standarde internationale, orasul este inclus in programul de marketing City Logo al Uniunii Europene, alaturi de Oslo, Varsovia sau Genova.
Mai multe despre:
#turism#Cetatea Alba Iulia
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS