Mai putine zboruri din Romania spre Spania, din cauza cresterii taxelor de aeroport
Compania low-cost Wizz Air a anuntat miercuri ca va reduce numarul de zboruri din orarul de iarna pe doua rute spaniole, dupa ce guvernul Spaniei a impus de la 1 iulie taxe de aeroport semnificativ mai mari, in special pentru aeroporturile din Barcelona si Madrid.
Aceasta crestere a taxelor, spun reprezentantii Wizz Air, vine dupa s-au cheltuit miloane de euro in modernizarile inutile si constructii de noi terminale.
Potrivit companiei, guvernul spaniol va forta acum pasagerii liniilor aeriene sa plateasca pentru noile terminale extravagante sub forma taxelor excesive de aeroport.
"Wizz Air regreta ca este nevoita sa-si reduca investitiile in Spania, ceea ce va conduce la reducerea unor zboruri din orarul de iarna pe rutele disponibile din Romania, catre Barcelona, Madrid si Valencia. Este regretabil ca guvernul spaniol a impus o crestere a taxelor intr-un moment in care traficul de pasageri trebuie stimulat, iar locurile de munca in industria turismului sunt necesare", a declarat intr-un comunicat Daniel de Carvalho, Corporate Communications Manager la Wizz Air.
Pentru acest an Wizz Air estimeaza o crestere de doua cifre si anunta ca isi va muta o parte din zborurile catre Spania in alte tari, "unde turismul si liniile aeriene sunt binevenite", prin taxe de aeroport scazute.
"In timp ce Spania va pierde mii de pasageri, Wizz Air va continua sa-si extinda reteaua cu noi destinatii din Romania", a mai spus Carvalho.
Wizz Air a transportat peste 11 milioane de pasageri in ultimele 12 luni, iar estimarile pentru acest an sunt ca se va ajunge la 12 milioane de pasageri. Flota companiei este compusa din 39 aeronave Airbus A320, care opereaza de la 15 baze aflate in Polonia, Ungaria, Bulgaria, Romania, Ucraina, Cehia, Serbia si Lituania.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS