Grapini: "Daca ne ducem la targuri de turism si primim bataie, ca la Paris, ne facem contrareclama"
Ministrul Turismului, IMM-urilor si Mediului de Afaceri Maria Grapini. Sursa foto: Mediafax
Ministrul pentru IMM-uri, Mediu de Afaceri si Turism, Maria Grapini, spune ca nu vrea ca firmele din turism sa participe la targurile internationale de profil doar pentru ca standul este gratuit, adaugand: "Daca ne ducem si primim bataie, cum am primit la Paris, este o contrareclama".
La intalnirea de vineri cu reprezentantii Asociatiei Nationale a Statiunilor Turistice si ai Organizatiei Patronale a Turismului Balnear din Romania de la Baile Tusnad, Maria Grapini a spus ca, dupa criticile aparute in presa cu privire la modul in care s-a prezentat Romania la "International French Travel Market" de la Paris, a decis sa vada dinainte designul standului Romaniei de la targurile intenationale de turism, spunand ca nu vrea ca agentiile si firmele din domeniu sa participe la targuri doar pentru ca standul este gratuit.
"Noi avem niste targuri pe care le platim ca stand. Aici trebuie sa va spun un lucru foarte franc. Daca ne ducem si primim bataie, cum am primit la Paris, este o contrareclama si nu este o imbunatatire a imaginii. Eu nu mai vreau sa spuna agentii sau firme din domeniul turismului: «ne ducem cu orice pret la un targ international doar pentru ca e gratuit standul». O sa vreau - si spun fara sa ma consult cu Razvan (Razvan Filipescu, presedintele Autoritatii Nationale pentru Turism - n.r.) - ca orice targ extern care se formeaza, daca este sub pavilionul Romaniei si este stand national, dinainte sa vad designul, cum arata aranjamentul in stand. Pentru ca ministerul este batut si Romania este batuta acum, cu tot scandalul asta, dar amenajarea standului si-o face fiecare firma, fiecare expozant. Noi o sa bagam in procedura sa avem ansamblul targului dinainte", a afirmat Maria Grapini, potrivit Mediafax.
Potrivit acesteia, Romania trebuie sa folosesca inca doi ani actualul brand turistic, timp in care asteapta studiul de impact referitor la rezultatele promovarii tarii sub acest brand. "Deocamdata, nu avem un feed-back extraordinar pe acest brand de turism", a spus oficialul, adaugand ca asteapta implicarea asociatiilor, dar si a specialistilor in promovarea produselor turistice.
"Am purtat o discutie cu cel mai bun in stiinta brandului, Aneta Bogdan, si foarte inteligent mi-a spus: «daca faceti, intr-adevar, o grafica pentru balnear si va fi foarte penetranta, va duce mult mai mult turistul spre produsul turistic decat ceva facut la general, care nu sugereaza tot ce avem noi ca potential». Si atunci, astept implicarea si in cadrul parteneriatului, sa facem - asociatiile profesionale, impreuna cu acei specialisti - aceasta marcare a brandurilor", a conchis Grapini.
Romania a participat, alaturi de alte zeci de tari, la "International French Travel Market", unul dintre cele mai importante evenimente de profil de pe continent, care s-a incheiat vineri, la Paris.
Potrivit Business Magazin, umbrite de sloganul "Explorez les jardins des Carpates", mai putin de 10 persoane i-au asteptat pe turisti la standul Romaniei, care a oferit cateva pliante si harti despre tara noastra. Cinci afise lipite pe pereti au promovat principalele destinatii turistice ale tarii.
Prin comparatie, standurile vecine ale Greciei, Turciei si Ciprului au impresionat prin maretia si designul menit sa atraga vizitatorii, Romania neinvestind mai mult de cateva sute de euro in standul de la Paris si avand unul dintre cele mai neatractive locuri de la "International French Travel Market".
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent


Ultimul Vermeer />
RSS