Oamenii spun ca agentia le-ar fi comunicat ca va intra in insolventa si le-a recomandat sa nu mai plece in vacanta. Unii dintre ei au verificat rezervarile facute in strainatate si au constatat ca ele exista, doar ca locurile nu au fost platite.

Florin Hera povesteste ca a platit agentiei Genius Travel o vacanta de o saptamana in insula Creta. Miercuri dimineta ar fi trebuit sa plece catre Grecia, insa a fost anuntat de reprezentantii agentiei ca firma ar fi intrat in insolventa.

''Trebuia sa primesc de la ei voucherele de calatorie si de hotel, dar am inteles de la agentie ca nu am platit nici avionul si nici cazarea, deci nu mai pot sa plec", spune Florin Hera.

Omul a venit la sediul agentiei, unde s-a intalnit si cu alti clienti nemultumiti. Au incercat sa ia legatura cu angajtii de la Genius Travel, insa fara succes.

"Am facut rost de numarul unuia dintre actionari si a promis ca va veni sa stea de vorba cu noi, dar nu a reusit'', spune un client.

Comunicarea, sustin clientii, s-a facut prin mail: "Cu privire la pachetele turistice achizitionate de dumneavoastra, va informam ca incepand de astazi, 12.08.2016, societatea Genius Travel se afla in stare de insolventa de fapt. Totodata, va rugam sa nu mai efectuati calatoria aferenta pachetului turistic, pentru ca aceasta nu a mai putut fi platita din motivele descrise mai sus".

Chiar daca ulterior au fost trimise si emailuri prin care se spunea ca situatia s-a remediat, acest lucru, sustin clientii, nu s-a intamplat.

Pagubitii pot da in judecata firma de turism ca sa-si recupereze banii sau asteapta ca societatea sa intre in insolventa, iar polita de asigurare pe care aceasta o are sa intre in vigoare. Conform politei, Genius Travel are o asigurare in valoare de 10.000 de dolari si nu 50.000, cum este cazul altor agentii de turism.

Stirile PRO TV au cerut lamuriri de la reprezentantii agentiei de turism Genius Travel, insa nu am primit niciun raspuns.