Divizia aeriana a turoperatorul german TUI ar putea muta o parte din operatiuni in Romania, pentru diminuarea costurilor
Compania aeriana Tuifly ar putea muta in Romania o parte dintre cele 350 de posturi de mentenanta pentru aeronave, parte a unui program de reducere de costuri derulat de turoperatorul german TUI, proprietarul Tuifly.
Grupul TUI vrea sa scada anual costurile Tuifly cu 65 de milioane de euro prin reducerea serviciilor gratuite si a cheltuielilor cu salariatii, scrie publicatia germana Sueddeutsche Zeitung, citata de Mediafax.
TUI vrea sa obtina economii de 35 de milioane de euro din diminuarea costurilor cu forta de munca si negociaza incepand din noiembrie cu angajatii pentru atingerea acestui obiectiv.
"Ne aflam in negocieri, pe care intentionam sa le finalizam in saptamanile urmatoare", a afirmat directorul general al Tuifly, Dieter Nirschl.
Seful Tuifly a refuzat sa comenteze asupra detaliilor programului de reducere a costurilor.
Negocierile au intrat, insa, in impas, noteaza Sueddeutsche Zeitung. Tuifly vrea modificarea acordurilor colective cu angajatii, inghetarea de salarii si schimbari in politica de pensionare anticipata.
De asemenea, TUI analizeaza mutarea unei parti a operatiunilor de mentenanta in Romania. La divizia de mentenanta a companiei lucreaza 350 de tehnicieni, iar multi dintre acestia se pot astepta sa-si piarda locurile de munca.
Restul reducerilor de costuri, de 30 de milioane de euro, vor fi asigurate din renuntarea la unele servicii gratuite oferite pasagerilor in timpul zborurilor, precum ziare, divertisment si paturi.
In schimbul programului de taiere a cheltuielilor, numit Max Thrust, grupul german intentioneaza sa extinda flota de avioane cu inca sase aeronave.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS