Cum arata cel mai mare vas de croaziera din lume GALERIE FOTO
Croazierele de lux reprezinta o ramura relativ recenta a turismului, insa una cu o crestere imensa in popularitate. Organizatiile de profil anuntau la inceputul anilor 2000 ca, in comparatie cu anii 1970, numarul de persoane care au optat pentru o vacanta pe vas a crescut cu peste 1.000%. Piata de profil creste din ce in ce mai repede, astfel ca operatorii de croaziere sunt motivati sa construiasca vase imense, pentru a putea raspunde cererii. Asa a aparut MS Allure of the Seas, cel mai mare vas de pasageri din istorie, scrie www.descopera.ro.
Masurand 360 de metri in lungime, 64 de metri in latime si cu o punte situata la 65 de metri deasupra apei, Allure of the Seas este un adevarat gigant.
Nava a avut parte de un”botez” inedit, “nasa” fiind Printesa Fiona din filmul animat Shrek. A fost pentru prima data in istoria navelor de croaziera cand sticla de sampanie cu care este botezat un vas a fost sparta de un personaj animat 3D.
Gigantul Allure of the Seas poate transporta 5.400 de pasageri, numaratoare ce nu include tot personalul necesar pentru a satisface nevoile si dorintele turistilor.

2.384 de persoane din 80 de tari (printre care si Romania) lucreaza pentru confortul pasagerilor. Spre comparatie, celebrul Titanic putea gazdui doar 3.547 de persoane, incluzand echipajul.
La bordul vasului se utilizeaza in fiecare zi peste 2.100 de tone de apa potabila, iar suprafata totala acoperita de instalatiile de aer conditionat se ridica la aproximativ 150.000 de metri patrati.

Nava a fost construita din 500.000 de elemente, fiind nevoie de 600.000 de litri de vopsea pentru a-i da aspectul final. La bord exista 241 de km de tevi si 5.310 km de cabluri electrice.
Oaspetii pot folosi 24 de lifturi pentru a ajunge pe una din cele 16 punti, de-a lungul carora se gasesc 26 de restaurante, alaturi de 17 baruri si cafenele. Unul dintre lifturi este in acelasi timp un bar: intitulat Rising Tide Bar, acesta face legatura intre Royal Promenade si Central Park (parcul central), fiind primul bar ce urca si coboara din istoria vaselor de croaziera.

Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS