Bulgaria isi promoveaza turismul pe Euronews, Eurosport, National Geographic si Discovery
Bulgaria va derula doua campanii de promovare a turismului intern, care vizeaza difuzarea de sporturi pe canalele de televiziune Euronews, Eurosport, National Geographic si Discovery, valoarea totala a proiectului fiind de 7,5 milioane de leve bulgaresti (peste 3,7 milioane de euro).
Campania, care va fi finantata prin fonduri europene, va include trei inregistrari video, de cate 30 de secunde, in care vor fi prezentate destinatii interne de vara si de iarna, potrivit novinite.com.
Inregistrarile vor fi difuzate in cinci limbi, respectiv bulgara, engleza, germana, franceza si rusa.
Prima campanie se va desfasura in perioada 6 septembrie- 26 decembrie 2010, iar urmatoarea va avea loc intre 31 ianuarie si 27 martie 2011.
Campania urmareste informarea a peste 600 milioane de persoane, la nivel international, cu privire la oportunitatile de vacanta in Bulgaria.
Programul vizeaza si promovarea obiectivelor culturale si istorice, dar si a naturii.
Potrivit ultimelor date oficiale, numarul cazarilor turistilor straini in Bulgaria a crescut cu 3,6% in trimestrul al doilea, comparativ cu aceeasi perioadă din 2009.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS