Au taiat pensiile si salariile, in schimb este gata brandul turistic al Romaniei!
Bazandu-se pe Muntii Carpati si avand culoarea predominanta verde, brandul turistic al Romaniei va fi cunoscut la finele acestei saptamani, nu la Vatra Dornei, ci la Bucuresti, scrie ziarul Gandul.
Natura salbatica, neatinsa de civilizatie, va fi elementul care va fi scos in evidenta de brandul turistic al Romaniei, care va fi lansat la finele saptamanii in curs la Bucuresti, nu la Vatra Dornei, asa cum fusese anuntat initial.
"In urma cercetarii facute in opt tari-tinta, s-a stabilit ca Romania este competitiva in strainatate prin natura neatinsa", a spus ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Elena Udrea, la emisiunea "Dupa 20 de ani", difuzata duminica de Pro TV.
Ea nu a vrut sa divulge niciun element al brandului, insa surse din cadrul ministerului au indicat ca sloganul va fi centrat pe Muntii Carpati, iar culoarea predominanta va fi verde.
De altfel, inca de luna trecuta Udrea preciza ca in niciun caz sloganul nu se va referi la litoral, care nu este o destinatie prioritara pentru a fi promovata. Brandul este realizat de asocierea THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS