Zece lucruri pe care hotelierii nu ti le spun
Calatoresti des si vrei sa stai intr-un hotel de lux, dar care iti ofera aceleasi conditii precum in brosura sau discounturile sunt chiar reduceri in practica si nu doar telefonic, atunci trebuie sa fii atent la cateva reguli de baza si sa inveti sa citesti dincolo de cuvintele "frumoase" spuse de hotelieri.
1.Verifica pe site-ul hotelului discounturile oferite
In vreme de criza, industria hoteliera a suferit pierderi imense. Ca sa-si mentina un echilibru multi au dat afara angajati si au renuntat la servicii de baza precum parcare gratis la hotel, sapun, nopti in plus si gratis pentru cei care rezerva un anumit numar de nopti la rand, precum si mici vouchere cadou.
Sfatul specialistilor consultati de Yahoo Travel: intreaba de fiecare data care sunt discounturile pe care le ofera hotelul la cazati. S-ar putea ca prin omisiune sa nu poti beneficia de cateva drepturi precum discount la parcare sau chiar gratuitati.
2.Rezerva la noi ca sa platesti mai putin
De obicei, atunci cand rezervi o camera de hotel printr-un site de profil precum Expedia si Travelocity, hotelul plateste un comision de pana la 30% ca sa apara pe acest portal. Chiar daca e mai simplu asa la prima vedere, pregateste-te sa mai umbli la portofel. Si asta pentru ca vei da cativa euro in plus doar pentru ca hotelurile sa nu resimta comisionul.
Citeste si: Te cazezi intr-un hotel de lux? Primesti iPad, masina si avion privat
Asa ca cel mai bine ar fi sa te interesezi direct la un hotel, unde iti poti si anula sau amana rezervarea fara sa platesti penalitati pentru asta. In plus, ai putea chiar sa beneficiezi de un card de loialitate.
3. Cele mai bune oferte vin de la mici hotelieri
Cum multe hoteluri opereaza in regim de franciza, trebuie sa stii ca micii hotelieri se promoveaza prin metode neconventionale pana acum si care au devenit obisnuite, precum Facebook sau Twitter, asa incat si-au atras clienti inca dinainte de deschidere. De exemplu, in America, proprietarul hotelului Indigo a inchiriat camere la jumatate de pret celor care il urmareau pe Twitter, asa incat la momentul lansarii hotelul a fost complet plin.
4.Camera de hotel nu arata chiar asa
Conditii de lux si servicii de prima clasa. Cam asa suna una dintre zecile de anunturi prin care hotelierii spera "sa-ti ia" ochii. Chiar si asa, ai grija pentru ca te poti pacali foarte usor.
Uita-te pe pozele oferite de hotelieri sau de agentia prin care rezervi vacanta si cauta pe internet sau prin cunostinte cat mai multe detalii si impresii de calatorie ale unor persoane care au mai fost cazate aici.
5. Ia-ti adio de la cardul de credit!
Hotelurile au devenit tinte predilecte pentru hotii de carduri de credit. Iar cifrele sunt de-a dreptul alarmante, statisticile firmei de securitate Trustwave arata ca 38% din cazurile celor carora le-au disparut banii de pe card le-au folosit la plata unei nopti de cazare la hotel. Asa ca fii cu ochii in patru si ai grija la aparatul POS folosit de personal.
In plus, ai grija cum ii spui adresa de acasa, numarul de telefon, chiar si numarul placutei de inmatriculare.
6. Poti sa fii clientul nostru chiar daca esti din acelasi oras cu hotelul
Crezi ca trebuie sa mergi in vacanta ca sa te cazezi la un hotel si sa ai parte de un tratament exclusivist? Nimic mai eronat! Hotelierii au oferte si daca vrei sa petreci un weekend de relaxare la unul dintre cele mai bune hoteluri din oras.
7. Au scazut tarifele la servicii. Doar trebuie sa intrebi
Daca pana acum plateai o mica avere pe servicii precum telefon in camera, filme in sistem pay-per-view sau internet, preturile au scazut considerabil dupa ce clientii au inceput sa aiba tot mai multe din acestea la ei in mod curent. Asa ca, fara aceste taxe, preturile scad si cu 30 de euro in unele cazuri.
8. Nu putem face nimic in privinta gandacilor
Hotelurile sunt mediul propice pentru gandaci si insecte, iar acestea pot ajunge foarte usor in bagajele clientilor si asa pot fi purtate de la un hotel la altul. Asa ca, singura arma este ca acestea sa apeleze cat mai des la firmele de dezinsectie.
9. Suntem "obsedati" de site-urile de recenzii
Chiar daca nu vor recunoaste in veci, proprietarii de hotel sunt ingrijorati de faptul ca pe aceste site-uri de recenzii ar putea sa apara comentarii nefavorabile, care sunt sau nu intemeiate.
10. Iti dam un card si puncte de loialitate de fiecare data cand te cazezi la noi
De fiecare data cand treci pe la hotel poate ca n-ar fi rau sa-ti deschizi un card de fidelitate aici. Si asta pentru ca poti acumula puncte de fidelitate de fiecare data cand te cazezi la un hotel si poti sa le folosesti pentru a obtine diverse reduceri.