UE va cheltui 16 mil. euro cu campania pentru europarlamentarele din 2014. O treime din suma, alocata promovarii pe retelele de socializare
Campania pentru alegerile europarlamentare din 2014, a carei prima faza a fost lansata, marti, la Strasbourg, va costa 16 milioane de euro. O treime din aceasta suma va fi alocata promovarii temelor europene si activitatii Parlamentului European prin intermediul social media.
Campania, care se va desfasura in toate cele 28 de state membre, va avea patru etape.
Prima etapa a fost demarata marti prin prezentarea sloganului alegerilor: "Actioneaza. Reactioneaza. Decide". Aceasta faza isi propune sa explice noile puteri ale Parlamentului European, stipulate in Tratatul de la Lisabona, si modul in care acestea ii influenteaza pe europeni.
Faza a doua, care se va derula intre octombrie 2013 si februarie 2014, se va axa pe cinci teme principale - economia, calitatea vietii, locurile de munca, banii si UE in lume.
Faza a treia, campania electorala propriu-zisa, va incepe in februarie.
Dupa alegeri (22-25 mai 2014), faza finala a campaniei de informare se va concentra pe noul Parlament European, pe alegerea noului presedinte al Comisiei Europene si pe inaugurarea viitorului Executiv.
"Singurul mod de a legitima si influenta procesul de luare a deciziilor in UE este prin intermediul Parlamentului European", a declarat, in cadrul conferintei de lansare a campaniei, Anni Podimata, unul dintre cei doi vicepresedinti ai Parlamentului European responsabili de comunicare.
"Exista perceptia ca procesul de luare a deciziilor politice la nivelul UE pe durata crizei economice actuale nu a avut o legitimitate clara", a mai spus Podimata, indemnandu-i pe cei peste 400 de milioane de europeni sa voteze pentru a oferi "un mandat solid" viitorului Parlament European.
"Parlamentul European este Camera cetatenilor europeni - noi suntem vocea cetatenilor in procesul de luare a deciziilor la nivel UE", a subliniat vicepresedintele Othmar Karas.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS