Planul secret de la Beijing. China vrea să devină cel mai mare constructor mondial de nave
Potrivit surselor citate, consiliul de stat (Guvernul chinez) şi-a dat aprobarea preliminară pentru o fuziune între China State Shipbuilding Corp. şi China Shipbuilding Industry Corp. Cele două companii au venituri combinate de 508 miliarde yuani (81 miliarde dolari) şi produc o gamă largă de nave, începând de la portavioane pentru marina chineză şi până la nave portcontainer şi vase pentru companiile de petrol şi gaze.
Gigantul care ar lua naştere de pe urma fuziunii va avea venituri anuale de două ori mai mari decât cele ale primilor trei constructori mondiali de nave - grupurile sud-coreene Hyundai Heavy Industries Co., Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. şi Samsung Heavy Industries Co.
Ca reacţie la aceste informaţii, acţiunile celor două companii chineze au înregistrat creşteri semnificative. Cu toate acestea, sursele au precizat că fuziunea ar putea să sufere modificări pentru că multe detalii încă nu au fost puse la punct de diferite ministere şi organisme de reglementare.
CSSC şi CSIC au fost înfiinţate în luna iunie 1999, în conformitate cu un plan destinat creşterii competiţiei şi eficienţei în rândul companiilor chineze din sectorul de apărare. CSSC, CSIC şi subsidiarele lor aveau în luna februarie un carnet de comenzi în valoare de 10,4 milioane tone brute compensate, echivalentul a 13% din piaţă.
Comparativ, actualul lider mondial, Hyundai Heavy, avea comenzi pentru 7,72 milioane tone brute compensate, potrivit celor mai recente date furnizate de firma Clarkson.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS