Gigant auto german, cu 10.000 de angajați în România, închide uzinele și solicită ajutorul statului, în contextul coronavirusului
Fabrica masini, roboti
Producătorul german de echipamente auto Leoni, prezent şi pe piaţa din România, a anunţat luni că va închide parte din uzine, va reduce programul de lucru și va solicita ajutorul statului pentru a putea contracara efectele crizei coronavirusului.
Afacerile Leoni se confruntau cu dificultăţi înainte de apariţia coronavirusului însă deciziile adoptate de marii producători de a-şi închide uzinele din Europa au creat noi probleme pentru grupul german.
"Leoni AG se aşteaptă la poveri considerabile asupra vânzărilor, câştigurilor şi lichidităţii. Nivelul acestui impact nu poate fi preconizat la momentul actual", a subliniat Leoni, potrivit Agerpres.
Compania germană a precizat că va închide uzine din Europa, Africa de Nord şi cele două Americi, iar în Germania va introduce un program de lucru scurt, ca răspuns la deciziile constructorilor auto de a închide uzinele de asamblare, închideri care ar urma să dureze cel puţin patru săptămâni.
"De asemenea, Leoni va recurge la oferta făcută de Guvernul german şi intenţionează să solicite ajutor financiar. Aceste fonduri vor creşte flexibilitatea financiară a companiei şi vor fi utilizate la nivel de grup pentru a asigura continuarea operaţiunilor", a precizat producătorul german.
Separat, Ministerul german al Economiei a anunţat luni că firmele vor putea solicita imediat includerea în programul băncii de stat KfW destinat sprijinirii economiei în 2020. Ministerul Economiei a precizat că fondurile din acest program sunt nelimitate şi sunt disponibile pentru toate tipurile de companii.
În România, Leoni are peste 10.000 de angajaţi şi trei fabrici, în Arad, Bistriţa şi Piteşti.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS