Dificultatile oligarhilor rusi reduc productia de avioane a Bombardier. Cati bani plateau pentru o aeronava
Grupul canadian Bombardier Inc. va reduce ritmul de productie pentru avioanele private Global 5000 si 6000, pentru a face fata scaderii cererii pe pietele emergente de genul China si Rusia, transmite Bloomberg.
Reducerile vor fi anuntate "in scurt timp", a declarat miercuri presedintele Bombardier Business Aircraft, Eric Martel, fara a face precizari cu privire la amploarea acestora si cati angajati vor fi afectati.
4.500 de persoane lucreaza la productia avioanelor Global 5000 si 6000 la facilitatile Bombardier din Toronto, Montreal si Belfast.
"In mod clar, petrolul le limiteaza puterea de cumparare. Multi oligarhi au facut avere din petrol si acum pretul petrolului este supus la presiuni. De asemenea, in prezent este dificil sa scoti bani din Rusia. Toate acestea puse laolalta duc la incetinirea pe care o vedem acum", a declarat Eric Martel, referindu-se la cumparatorii rusi de avioane private, citat de Agerpres.
Avioanele private si-au revenit mai rapid decat avioanele de dimensiuni mici si medii dupa criza financiara din 2008.
Potrivit lui Eric Martel, vanzarile de avioane private au inregistrat un boom in Rusia pana anul trecut, cand pretul petrolului a inceput sa scada. Sanctiunile impuse de occidentali pentru rolul Moscovei in criza din Ucraina nu au facut decat sa agraveze situatia. In plus, aprecierea dolarului cu 21% in raport cu moneda euro a afectat si cererea in Europa Occidentala.
Pretul de lista al unui avion Global 5000 este de 50,4 milioane de dolari, in timp ce modelul Global 6000 costa 62,3 milioane de dolari.
Bombardier lucreaza la doua noi modele mai mari Global 7000 si 8000, care ar urma sa intre in serviciu in 2016, respectiv 2017. Global 7000 ar urma sa aiba un pret de catalog de 72,8 milioane de dolari si va putea sa zboare fara escala intre Londra si Singapore
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS