Tronsonul Comarnic-Brasov are probleme de finantare inainte de a incepe lucrarile. Harta autostrazii cu trei tuneluri, 19 viaducte si 15 poduri
In sfarsit, se creioneaza traseul autostrazii Comarnic - Brasov. Planurile preliminare au fost trimise la fiecare dintre primariile localitatilor aflate pe ruta acestei sosele de viteza. Din start, apar mari probleme. Exproprierea terenurilor nici nu a inceput si, in plus, nu sunt destui bani pentru finantarea acestui proiect gigantic.
Autostrada Comarnic-Brasov va avea 53 de kilometri, trei tuneluri, 19 viaducte si 15 poduri. Vor fi trei noduri de iesire: Sinaia-Busteni, Predeal si Rasnov.
La intrarea in Sinaia va fi si primul tunel de trei kilometri, asta pentru ca proiectantii au dorit sa evite pe cat posibil zonele locuite si exproprierile. De altfel, despre situatia terenurilor de sub autorstrada autoritatile locale nu ne spun deocamdata nimic.
Dupa doar cativa kilometri, soferii vor da peste prima statie de taxare dinspre Comarnic spre Brasov si tot aici va fi un nod de iesire, ca apoi drumul de mare viteza sa intre din nou in tunel.
Nici la Busteni nu veti putea admira crucea de pe Caraiman pentru ca toata statiunea este ocolita de un tunel de aproape trei kilometri care se termina la intrarea in Azuga. De aici autostrada serpuieste pe partea dreapta pe sensul Bucuresti - Brasov pe langa DN 1, pana la Predeal.
Pe parcursul autostrazii vor fi proprietati afectate de lucrarile de constructie. Oamenii care au terenuri si case in zona nu au fost deocamdata contactati de catre autoritati pentru a discuta despre eventuale expropieri, cu toate ca premierul Romaniei a anuntat la jumatatea lunii ianuarie ca Guvernul are prevazute 100 de milioane de lei pentru exproprieri.
Lucrarile la autostrada Comarnic Brasov ar fi trebuit sa inceapa in luna aprilie, insa Guvernul a recunoscut ca exista probleme cu finantarea si deschiderea santierului se mai amana cu cateva luni.
Mai multe despre:
#autostrada Comarnic – Brasov#autostrazi
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS