Comarnic-Brasov, cea mai asteptata autostrada din Romania, blocata a treia oara din cauza lipsei finantarii. Constructorii trebuie sa gaseasca 1,8 mld. euro
Luna viitoare, ar trebui sa inceapa lucrarile, dar in zona nu a aparut niciun utilaj. Iar autoritatile au promis ca vor afisa la sediile primariilor de pe traseu graficul lucrarilor, dar nu s-au tinut de cuvant. De altfel, nici constructorul si nici Compania Nationala Drumuri, nu spun daca proiectul a obtinut finantare si va incepe la timp.
In zona localitatii Azuga, pe locul Fabricii de sticla, ar trebui sa fie una dintre organizarile de santier pentru autostrada Comarnic Brasov. Desi lucrarile trebuie sa inceapa in forta luna viitoare, pana acum nu e nici urma de utilaje sau muncitori.
Dovada ca promisiunile autoritatilor au fost vorbe in vant. Pe 15 februarie, locuitorii din zona ar fi trebuit sa afle cand incep lucrarile, cand se termina si pe unde va trece mai exact autostrada. Dar nu s-a intamplat nimic.
Autoritatile au promis ca vor fi extrem de transparente in ceea ce priveste lucrarile de constructie la autostrada Comarnic - Brasov. A trecut insa aproape o luna de cand trebuia ca aici la Cazinoul din Sinaia sa fie afisat traseul si graficul de executie a autostrazii, dar aceste informatii nu sunt facute publice.
Nici exproprierile nu au inceput, iar surse din firmele de constructie, care asteptau sa participe la lucrari, sustin ca exista banci care s-ar fi retras din finantarea proiectului. Si oamenii din zona sunt dezamagiti.
Reporterii ProTv au solicitat Companiei Nationale Drumuri sa le spuna care este situatia finantarii unuia din cele mai importante proiecte de autostrada din Romania si daca se pastreaza termenul de incepere a lucrarilor, dar nu au primit niciun raspuns. Asta desi autoritatile au promis transparenta maxima.
Pentru Autostrada Comarnic Brasov, de 53 de kilometri, constructorul trebuie sa gaseasca o finantare de 1,8 miliarde de euro de la bancile private. Proiectul a esuat deja de doua ori, tot din lipsa banilor si tot cu aceleasi companii care au castigat si de data aceasta licitatia.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS