De ce se inghesuie firmele sa construiasca autostrada Timisoara-Lugoj? Contractele ajung la 900 mil. lei!
Pentru constructia tronsonului de autostrada Timisoara – Lugoj se “lupta” 17 companii. Contractele sunt estimate la peste 875 de milioane de lei (fara TVA), scrie Mediafax.
Compania de Autostrazi si Drumuri Nationale a primit 17 oferte pentru constructia celor doua loturi ale tronsonului de autostrada Timisoara-Lugoj.
In ceea ce priveste primul lot, pentru lucrarile de proiectare si executie al acestuia, sapte consortii au depus oferte, si anume: Straco-Azvi-Studio Corona, UMB-Tehnostrade-Carena, Doprastav-CCCF Timisoara, Vega-Selina-Consitrans, Balzola-Rover Alcisa sa-Puentes, Magenta-Assignia-Simarc-Specialist Consulting SRL, Confort-MonteAdriano-Viaponte Projectos e Consultoria de Engenharia si Eureca.
Pentru lotul al doilea ofertantii sunt Strabag si asocierile Impresa Pizzarotti-Impregilo-Pomponio, Tirrena Scavi-Condotte-Cossi, FCC Construction, Copisa-OHL- Soares da Costa, Lena-Gabriel Couto-Amandio Carvalho-Tehnologica Radion-Rosas-Arcadis, Max Boegl-Astaldi-Euroconstruct-Tancrad-Primacons, Viarom-Vectra-Tractebel si SCCF Iasi-Colas-Egis.
Proiectarea primului lot al autostrazii presupune 9,5 kilometri si costa peste 266 de milioane de lei, fara TVA.
Al doilea lot de autostrada va avea 25,6 kilometri si va costa aproape 612 milioane de lei, fara TVA.