Bani aruncati la toaleta. Cum arata grupurile sanitare de pe autostrada, pentru care statul plateste 700.000 de euro
Romania arunca 700.000 de euro in toaletele publice de pe autostrazi. Atat va costa intretinerea spatiilor de servicii in acest an. Din pacate, investitia nu se vede si in calitatea acestora. Grupurile sanitare, daca functioneaza, sunt murdare, iar mirosul, va da de stire de la un kilometru ca va apropiati de o zona - pericol public.
Avem cateva autostrazi, dar serviciile lasa de dorit, desi platim sute de mii de euro. Legea spune ca la fiecare 30 de kilometri autostrada trebuie sa aiba spatii de servicii, cu parcare si toaleta.
Aceasta din urma trebuie sa fie bine intretinuta, iar cei care castiga un contract de curatenie sunt obligati sa repuna in functiune imediat instalatiile stricate, sa curete grupurile sanitare, unde soferii ar trebui sa gaseasca prosoape de unica folosinta, hartie igienica si odorizante.
Cat de mult se respecta aceste prevederi:
Daca aveti curajul sa intrati intr-o toaleta publica de pe Autostrada Soarelui trebuie sa aveti un stomac tare. Aici mizeria este de nedescris, iar mirosul, pur si simplu, insuportabil.
Asa ca toti cei cu nevoi urgente se vad nevoiti sa ocoleasca aceste grupuri sanitare insalubre, care sunt departe de cele intalnite pe o autostrada din tarile europene cu adevarat civilizate.
Pe de alta parte, nici romanii nu stiu sa pastreze un loc curat prea mult timp, se plang cei care ingrijesc toaletele de pe autostrazi.
Datele directiilor de drumuri arata ca in 2012 Romania a dat peste 164.000 de euro pentru cele 6 spatii de servicii. In acest an, suma a crescut de 4 ori, la 700.000 de euro, pentru 32 de spatii. Platim asadar 22.000 de euro intr-un an pentru o toaleta, dar asta nu se vede.
Am incercat sa aflam cum au fost cheltuiti acesti bani, insa Compania Nationala Drumuri nu a raspuns acestei solicitari.
Mai multe despre:
#autostrazi#toalete
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS