Laptopuri hi-tech pentru clienti business. Ce stiu sa faca notebook-urile de peste 2.300 de euro GALERIE FOTO
Sunt scumpe, au mii de cai putere socotiti in circuite electronice si un pret pe masura. Laptopurile de business sunt o nisa putin dezvoltata in Romania, dar constanta, spun producatorii.
"Din totalul vanzarilor, laptopurile noastre Asus Lamborghini reprezinta doar 1% sau poate chiar mai putin", spune Liviu Marica, directorul de marketing al Asus Romania. Insa, reprezentantii producatorului spun ca au epuizat intreg stocul de 100 de laptopuri Lamborghini VX7, alocate initial Romaniei, si care reprezinta varful de gama al companiei.
La un scurt calcul, tinand cont de faptul ca un singur exemplar costa 9.000 de lei, acest lucru inseamna vanzari de 900.000 de lei pentru Asus.
Cu un parteneriat inceput in 2006 cu producatorul auto de lux Lamborghini, Asus vinde notebookuri pretioase la propriu. "Lamborghini VX7 este un notebook puternic si se adreseaza celor care vor un portabil performant dar si la moda, este un laptop de fashion", arata Marica. Notebookul are o carcasa din aluminiu, tastatura iluminata si un touchpad ceramic, iar butonul de pornire este similar unui buton de pornire pentru masinile sport. In ceea ce priveste capacitatile tehnice, laptopul are ecran LED 15,6 HD si placa video NVIDIA si memorie de 3 GB si ruleaza sistemul de operare Windows 7 Ultimate.
Anul trecut, Asus a comercializat 500 de laptopuri din gama Lamborghini dintr-un total de 80.000 de notebookuri vandute. Pana la finele anulu, reprezentantii producatorului spera sa vanda alte 400 de unitati. Ei spun ca cele mai bine se vand portabilele sub 3.000 de lei.
Si cei de la Sony au lansat recent varful de gama Sony Z, un notebook de business la un pret de 2.800 de euro (peste 12.000 de lei). Modelul are doar 16,65 de milimetri si are putin peste un kilogram si o carcasa din fibra de carbon. Ecranul este insa mai mic decat cel al Asus Lamborghini VX7, avand 13,1 inci si o memorie de 8GB.
Producatorul japonez de electronice a livrat anul trecut 3% din computerele portabile vandute in Romania si vrea sa ajunga la o cota de 4,5-5% in acest an, scrie ZF.
Principalii concurenti ai celor doua companii pe segmentul de laptop-uri sunt Acer, HP, Dell sau Apple.
Sursa foto: celeronlaptops.com
Citeste si
Aproape 100.000 de dolari/an salariu + beneficii. CIA recruteaza agenti