Farmecul unei afaceri dedicate cartilor. Iren Arsene, speaker la Meet the WOMAN!
Femei in Afaceri va invita la un nou eveniment din cadrul proiectului Meet the WOMAN! marti, 5 martie 2013, ora 19:00.
Iren Arsene, managing partner Curtea Veche Publishing, va vorbi despre farmecul unei afaceri dedicate cartilor.
Iren Arsene este unul dintre oamenii care au avut priceperea si determinarea de a transforma o pasiune intr-o afacere de succes. Dragostea pentru carti si dorinta de a acoperi nevoi ale unei societati in tranzitie au facut-o sa puna, in 1998, bazele editurii care astazi este unul dintre principalii jucatori de pe piata de carte din Romania.
Prin Curtea Veche Publishing, Iren Arsene a adus literatura motivationala si cartile de dezvoltare personala si profesionala pe piata de carte din Romania si a inregistrat nenumarate premiere. Cu trei ani in urma, a propus Casei Regale a Romaniei sa publice o carte de bucate ce deschidea publicului o fereastra catre viata regala – un proiect editorial de succes ce s-a transformat intr-o colectie cu volume dedicate Familiei Regale si o colaborare ce i-a adus Medalia Regele Mihai I pentru Loialitate in 2012. In continuare, proiectele sale sunt ambitioase si deschid noi directii, cum ar fi crearea unor voci romanesti importante pe piata cartilor nonfiction sau dezvoltarea unui program de lectura la nivel national care sa pregateasca viitoarele generatii de cititori.
Proiectul Meet the WOMAN! se adreseaza femeilor care sunt la inceputul vietii profesionale, antreprenoarelor sau celor care sunt specialiste intr-un domeniu de activitate.
Meet the WOMAN! inseamna evenimente de business networking, cu frecventa bilunara, care ofera teme de actualitate, branding personal, promovarea afacerilor si femei-lider care au obtinut excelenta in profesia lor.
ACCESUL LA INTALNIRI
COSTUL unei intalniri este de 80 de lei (nu se percepe TVA / coffee break inclus).
Accesul la eveniment se face doar dupa confirmarea inscrierii. Membrele Femei in Afaceri au prioritate.
Rezervari la: [email protected], iar detalii suplimentare se obtin la: 0724 345 739.
BENEFICIILE PARTICIPARII LA EVENIMENT
•Promovarea afacerii sau a domeniului in care activati
•Acces la informatii de business
•Contacte, parteneriate de afaceri si viitoare contracte
•Tombola cu premii oferite de parteneri
ACCESUL LA EVENIMENT IMPLICA:
• Plata taxei de participare la eveniment
• Atitudine profesionista
• Carti de vizita
• Respectarea orei de incepere a evenimentului
DESFASURATORUL EVENIMENTULUI
18:30 – Inregistrarea participantelor & coffee
19:00 – Inceputul evenimentului
19:15 – Prezentarea fiecarei participante si a businessului/jobului pe care il are
20:00 – Oportunitati de afaceri
20:15 – Sustinerea temei de catre speakerul evenimentului
20:30 – Q&A
20:45 – Tombola
20:50 – Business Networking
URMATORUL EVENIMENT
Marti, 19 martie 2013, ora 19:00 – Speaker: DOINA COSTACHE, Head of Multiple Industries Google Romania.Tema: Stii ce cauta clientii tai pe internet? Trenduri in cautarea online care te pot ajuta in business
Incont.ro este partener media al acestui eveniment.